Kas yra kliento patirtis?
Visi klientų santykiai su įmone ir jos paslaugomis/produktais yra vadinami klientų patirtimi, arba kitaip tariant, KP. Ji prasideda iš karto klientui pradėjus bendrauti su įmone.
KP yra efektyvios, naudingos ir malonios patirties teikimas. Pagrindinis veiksnys yra jos teikimas kiekvienam klientui, kiekvieną kartą. Viskas turi būti nukreipta į klientų lūkesčių viršijimą, pagalbos jiems teikimą ir rūpestį. Tai lyg partnerystė, kur kiekviena patirtis daro įtaką. Investuokite į KP ir ji padidins pardavimus bei pajamas.
Every contact we have with the customer influences whether they will come back. We have to be great every time or we'll lose them.
Kokia yra geros klientų patirties nauda?
- lojalūs klientai
- nauji klientai
- didesnės pajamos
- klientų įsitraukimas
- klientų išlaikymas
Kuo svarbi klientų patirtis?
Remiantis Harvard Business Reviews, klientų patirtis dar niekada nebuvo tokia svarbi. Studija teigia, kad klientai, turėję gerą KP, yra linkę išleisti 140% daugiau, palyginus su klientais, turėjusiais blogą KP. Ilguoju laikotarpiu yra pigiau investuoti į jūsų verslo KP. Priežastis yra ta, kad nepatenkinti klientai reikalauja daugiau laiko, sprendžiant jų nepasitenkinimą.
Dar vienas veiksnys, paminėtas “Harvard business reviews” studijoje buvo klientų lojalumas. Jis parodė, kad gera KP suteikia 74% galimybę išlaikyti klientą kitais metais. Tuo tarpu prasta KP palieka tik 43% galimybę išlaikyti klientą sekančiais metais.
Kaip pagerinti savo KP, naudojant klientų aptarnavimo programinę įrangą?
Klientų aptarnavimo programinė įranga, tokia kaip LiveAgent, teikia greitą ir efektyvų bendravimą su klientais. Klientų atstovai gali dirbti su viena programine įranga. LiveAgent suteikia galimybę bendrauti su klientais iš kelių kanalų.
LiveAgent Funkcijos pagerinančios KP:
- Žinių Bazės straipsniai (Savitarnos portalas)
- Skambučių centras, El. paštas, Socialinė Žiniasklaida, Internetiniai Pokalbiai
- Atsakymų šablonai
- Automatizuotas bilietų paskirstymas
- Laiko sekimas
- Departamentai
- Analitinė apžvalga
- Daugiakanalis duomenų rinkimis
- Mobilioji klientų užklausų peržiūra
Sužinoti daugiau apie visas LiveAgent Funkcijas.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer experience with a 30-day free trial right away!
Žiūrėkite vaizdo įrašą apie klientų patirtį
Klientų patirtis yra svarbiausia visų dydžių įmonėms. LiveAgent pagalbos tarnybos programinė įranga siūlo daugybę patikimų funkcijų, padedančių įmonėms pagerinti klientų aptarnavimo patirtį. Naudodama tokias funkcijas kaip išsamus bilietų valdymas, daugiakanalio galimybės, klientų savitarnos portalas ir išsami analizė, LiveAgent padeda įmonėms padidinti klientų pasitenkinimą ir sutrumpinti atsakymo laiką. Be to, LiveAgent integruojamas su populiaria trečiųjų šalių programine įranga ir siūlo pasaulinio lygio saugumą, kad klientų duomenys būtų saugūs. Išnaudodamos „LiveAgent“ programinės įrangos siūlomas funkcijas ir įrankius, įmonės gali lengvai suteikti savo klientams naudingą ir veiksmingą klientų aptarnavimą.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia terminas klientų patirtis?
Kliento patirtis (arba KP) siejasi su visu bendravimu tarp kliento ir bendrovės. Ji apima patirtį, susijusią su technine puse ir, pavyzdžiui, su patirtimi bendraujant su prekės ženklu, pavyzdžiui, klientų aptarnavimo atstovais.
Kokie yra klientų patirties ramsčiai?
Yra keturi pagrindiniai klientų patirties ramsčiai. Pirmasis iš jų yra suasmeninimas, kuris visą dėmesį skiria į emocinio ryšio su klientu užmezgimą. Sekantis ramstis yra sąžiningumas, paremtas abipusiu pasitikėjimu ir patikimumu. trečiasis ramstis yra lūkesčiai. Šio ramsčio esmė yra žinoti klientų lūkesčius ir ką atlikti, kad juos įgyvendintumėte. Dar viena pamatinė vertybė yra atsakomybė, už problemos sprendimo suradimą. Dar vienas esminis dalykas yra kaip įmanoma labiau supaprastinti klientų aptarnavimą, kad klientui reikėtų skirti kuo mažiau laiko ir pastangų. Paskutinis ramstis yra empatija, pavyzdžiui individualių santykių su klientais kūrimas, remiantis esama situacija.
Kaip pagerinti klientų ptirtį?
Siekiant pagerinti kliento patirtį, pirmiausiai turėtumėte suprasti klientą ir įsijautus į jo situaciją savęs paklausti: ką mes galime pakeisti, kad pagerintume kliento padėtį? Vienodai svarbus punktas yra puikaus klientų aptarnavimo teikimas, kuris suteikia galimybę efektyviai spręsti kliento problemas ir juos išklausyti realiuoju laiku. Pasitikėjimas nuolatinių klientų atsiliepimais yra būdas, kaip pagerinti savo klientų patirtį.
Jeigu jau sužinojote, kas yra klientų patirtis, kitas žingsnis būtų sužinoti, kokia yra geriausia klientų patirties programinė įranga. Tai padės jums geriau suprasti, kaip šios technologijos gali padėti tobulinti klientų aptarnavimą ir kurti teigiamą įspūdį. Taip pat siūlome pasidomėti, kas yra geriausias klientų aptarnavimas, kad galėtumėte įvertinti, kaip jūsų aptarnavimas gali būti patobulintas, pasitelkiant praktines įžvalgas ir pavyzdžius iš sėkmingų įmonių.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.