Kas yra klientų pasitenkinimo įvertinimas?
Klientai gali pateikti atsiliepimą, kai išspręstas jų bilietas. Tai atliekama naudojant paprastą klausimyną su 2 pasirinkimais: geras arba blogas įvertinimas. Klientai taip pat gali palikti komentarą, jei nori išreikšti savo nuomonę. Klientų pasitenkinimo įvertinimas yra puikus būdas pamatyti savo agentų efektyvumą.
Įvertinimus gali pateikti tik klientai, o ne agentai, net jei jie paprašė bilieto.
Frequently Asked Questions
Kas yra klientų pasitenkinimo įvertinimas?
Kaip apskaičiuoti klientų pasitenkinimo įvertinimą?
Klientų pasitenkinimo įvertinimas gali būti apskaičiuotas naudojant paprastą klausimyną, kuris bus pateiktas klientui išsprendus jo prašymą. Klientas suteikia teigiamą arba neigiamą įvertinimą, o klientų vertinimo skalėje galime įvertinti, ar klientai yra patenkinti paslauga.
Kaip pagerinti klientų pasitenkinimo įvertinimą?
Norėdami padidinti klientų pasitenkinimo įvertinimą, turite tobulinti klientų aptarnavimą. Nepamirškite su savo klientais elgtis kaip su individais ir skirti jiems asmenišką dėmesį. Suteikite savo klientams galimybę susisiekti su jumis įvairiais kanalais ir išsirinkti jiems tinkamiausią. Reaguokite į klientų problemas kuo greičiau. Surinkite klientų atsiliepimus ir įvertinimus. Naudokite juos, kad pagerintumėte savo veiklą.
Jei jau supratote, kaip veikia klientų pasitenkinimo įvertinimas, galbūt norėsite sužinoti daugiau apie agento vertinimo apžvalgą. Ši tema padės suprasti, kaip efektyviai vertinti ir tobulinti savo agentų darbą. Taip pat galite pasidomėti klientų aptarnavimo apklausos svarba. Sužinosite, kaip rinkti klientų atsiliepimus ir gerinti jų patirtį. Galiausiai, peržvelkite “WebSupport” sėkmės istoriją, kad sužinotumėte, kaip jie matuoja klientų pasitenkinimą ir siekia pagerinti klientų aptarnavimą. Ši istorija gali būti puikus įkvėpimas jūsų verslui.
Klientų pasitenkinimo tikslai ir geriausia praktika
Sužinokite, kaip klientų pasitenkinimas skatina lojalumą ir augina jūsų verslą. Atraskite geriausias praktikas, kaip būti proaktyviems, personalizuoti patirtį ir valdyti neigiamus atsiliepimus. Pagerinkite savo klientų patirtį ir padidinkite jų pasitenkinimą naudodami omni-kanalų strategijas ir skaitmeninius sprendimus.
Sužinokite, kaip teikti puikų klientų aptarnavimą, kuris viršija klientų lūkesčius ir užtikrina profesionalius sprendimus. Naršykite LiveAgent sprendimus, įskaitant agentų užimtumo stebėjimą ir analitines apžvalgas, ir pradėkite savo nemokamą paskyrą be įsipareigojimų. Patirkite geriausią aptarnavimą su LiveAgent!