Kas yra dabartinis naudotojas?
Paskutinis agentas, atnaujinęs bilietą, taip pat vadinamas dabartiniu naudotoju. Gali būti, kad dabartinis naudotojas nėra tas pats kliento atstovas, kuriam anksčiau buvo priskirtas bilietas. Kai bilietas atnaujinamas, dabartinis vartotojas taip pat pasikeičia.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia žodis dabartinis naudotojas?
Dabartinis naudotojas yra agentas, kuris paskutinį kartą atnaujino bilietą. Tai nebūtinai turi būti agentas, kuris yra priskirtas bilietui. Kai bilietą atnaujina kitas agentas, dabartinis naudotojas pasikeičia.
Kaip galite patikrinti dabartinį naudotoją „LiveAgent“?
Jei norite patikrinti, kas yra dabartinis tam tikro bilieto naudotojas, eikite į „LiveAgent“ prietaisų skydelį. Ten, šalia atskirų bilietų sąrašo, rasite informaciją apie esamus naudotojus. Galite reguliariai sekti istoriją.
Ar galima redaguoti dabartinius naudotojus „LiveAgent“ programoje?
Jei turite prieigą prie nurodyto bilieto ir galite jį redaguoti, galite pakeisti esamą naudotoją. Kai redaguojate nurodytą bilietą, tampate dabartiniu vartotoju. Ši funkcija padeda nustatyti, kas atliko paskutinius bilieto pakeitimus.
Apsilankius dabartinio naudotojo paaiškinimo puslapyje, svarbu suprasti, kaip pagerinti klientų aptarnavimą. Šis straipsnis padės jums sužinoti daugiau apie skirtumus tarp klientų aptarnavimo ir techninio aptarnavimo bei pateiks patarimų, kaip užtikrinti puikų klientų aptarnavimą.
Jei norite sužinoti, kaip veikia IT bilietų sistema, šis straipsnis paaiškins, kas yra IT bilietų sistema ir kaip ji gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą.
Straipsnyje apie klientų aptarnavimą vietoje ir nuotoliniu būdu sužinosite apie klientų aptarnavimo vietoje privalumus ir kada verta naudotis nuotolinio aptarnavimo komanda. Tai padės jums pasirinkti tinkamą klientų aptarnavimo strategiją.
Jeigu jus domina, kas yra išspręstas bilietas, šiame straipsnyje sužinosite, kaip paspartinti bilietų sprendimą ir koks skirtumas tarp uždaryto ir išspręsto bilieto. Tai padės efektyviau tvarkyti klientų užklausas.
Atraskite, kaip pagrindiniai agentai gali padėti jūsų verslui užtikrinti stabilumą, sumažinti išlaidas ir pagerinti klientų patirtį. Sužinokite, kaip LiveAgent gali padidinti produktyvumą ir klientų pasitenkinimą. Išbandykite nemokamai ir patirkite pažangiausią klientų aptarnavimo sprendimą rinkoje!
Sužinokite, kas yra klientų atstovas ir jo vaidmenys įmonėje. Klientų atstovas bendrauja su klientais organizacijos vardu, siekdamas užtikrinti aukštą pasitenkinimo lygį. Sužinokite svarbiausius įgūdžius ir kaip juos tobulinti bei įtraukti į LiveAgent programą. Pradėkite nemokamą „LiveAgent“ bandomąją versiją ir valdykite klientų užklausas iš vienos sąsajos!
Sužinokite, kaip efektyvi klientų patirtis gali padidinti jūsų pardavimus ir pajamas. Investuokite į geresnį klientų aptarnavimą su LiveAgent, kuris siūlo daugiakanalę komunikaciją ir galingas funkcijas, tokiomis kaip savitarnos portalas ir automatizuotas bilietų paskirstymas. Pradėkite savo nemokamą 30 dienų bandomąją versiją dabar ir pagerinkite klientų patirtį!