Kas yra dalijimasis bilietais?
Dalintis bilietais nesunku per vidinį tiesioginį pokalbį. Kai agentas naudoja tinkamą bilieto ID, jis automatiškai susiejamas su hipersaitais, kad būtų lengviau dalytis. Kai agentai spusteli ant bilieto ID, jis automatiškai atidaro konkretų bilietą savo skydelyje. Taip sutaupoma laiko, ypač kai agentams reikia vieni kitų pagalbos ir jie gali greitai pasidalinti bilietais tada, kai reikia pagalbos.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia terminas dalijimasis bilietais?
Dalijimasis bilietais reiškia greitą ir saugų bilietų dalijimąsi tarp agentų. Taip jie gali vieni kitiems padėti.
Kodėl patartina dalintis bilietais?
Dalijimasis bilietais leidžia greitai dalintis informacija tarp agentų, kai reikia pagalbos ir papildomų žinių, kurias gali turėti kitas asmuo. Visa tai palengvina agentų darbą ir užtikrina laisvą informacijos srautą.
Ar „LiveAgent“ galima dalytis bilietais?
„LiveAgent“ bilietų bendrinimas įmanomas per vidinį tiesioginį pokalbį. Jei agentas naudoja tinkamą bilieto ID, automatiškai sukuriama nuoroda, kad būtų lengviau bendrinti.
Po to, kai susipažinote su dalijimosi bilietais funkcija, verta sužinoti daugiau apie bilieto ID. Šis straipsnis paaiškins, kas yra bilieto ID ir kaip jis gali būti naudingas jūsų klientų aptarnavimo procese. Be to, jei norite dar labiau patobulinti savo klientų aptarnavimą, rekomenduojame perskaityti apie kelių bilietų skirtukus. Tai padės jums efektyviau valdyti klientų užklausas ir padidinti produktyvumą.