Kas yra dinaminis turinys?
Svetainės turinys, kuris dažnai keičiasi pagal žiūrinčiojo poreikius, yra žinomas kaip dinaminis turinys.
Kai klientas pateikia bet kokią užklausą tinklalapyje, programa veikia taip, kad sugeneruotas ir ekrane rodomas turinys būtų pagrįstas kliento pageidavimais. Tai padeda klientui gauti gerą patirtį.
Visi ankstesni to paties kliento apsilankymai gali padėti pakeisti turinį, kurį vartotojas norėtų matyti. Tai labai naudinga kaip kalbos palaikymo sistema, nes turinys automatiškai pasikeičia į jį matančio kliento kalbą.
Frequently Asked Questions
Kas yra dinaminis turinys?
Dinaminis turinys – tai visas interneto ir skaitmeninis turinys, kuris keičiasi priklausomai nuo to, kokius duomenis turime, taip pat nuo naudotojo elgesio ir pageidavimų. Jis gali būti publikuojamas teksto, vaizdo, garso ar mišrios formos. Tuo remiantis „YouTube“ algoritmai pateikia medžiagą pagal naudotojo pageidavimus.
Ar klientai vertina dinamišką turinį?
Klientai vertina dinamišką turinį, nes mano, kad turinys yra pritaikytas jų pomėgiams ir pageidavimams ir skirtas būtent jiems. Dauguma socialinių tinklų veikia šiuo principu, tačiau toks turinys taip pat rodomas svetainėse arba klientų aptarnavimo skyriuje.
Ar galima naudoti dinaminį turinį „LiveAgent“?
„LiveAgent“ galite naudoti dinaminį turinį. Tada jis keičiasi priklausomai nuo žiūrovo poreikių. Atrinkti turinį padeda ankstesni kliento apsilankymai svetainėje. Puikiai veikia kalbos palaikymo sistema, nes turinys pakeičiamas į svetainėje naršančio kliento kalbą.
Jei susidomėjote daugiau sužinoti apie tai, kaip dinaminiam turiniui pritaikyti kitas priemones, galite perskaityti apie naujienlaiškio, siunčiamo el. paštu, šablonus. Tai padės jums suprasti, kaip efektyviai panaudoti naujienlaiškius savo klientų aptarnavimo strategijoje. Taip pat verta apsvarstyti, kaip agento sąsaja gali padėti gerinti jūsų komandų darbą. Sužinosite, kokias funkcijas turi „LiveAgent“ prietaisų skydelis ir kaip tai gali padėti jūsų verslui.
Jeigu planuojate pereiti prie geresnės programinės įrangos, apsvarstykite „LiveAgent“ perkėlimą. Tai leis jums lengvai perkelti visus svarbius duomenis ir pradėti naudoti efektyvesnius sprendimus. Be to, galite patikrinti, kaip „Modulus“ integracija gali palengvinti jūsų VoIP paslaugų naudojimą. Tai suteikia jums daugybę privalumų ir palengvina integravimo procesą.
Galiausiai, jei norite išplėsti savo el. pašto rinkodaros galimybes, apsvarstykite apriboto turinio el. laiškų šablonus. Šie šablonai gali padėti efektyviai pritraukti dėmesį ir padidinti jūsų komunikacijos efektyvumą.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.