Kas yra dvigubo tono daugiafunkcinio dažnio signalizavimas?
Dvigubo tono daugiafunkcinio dažnio signalų siuntimas (taip pat žinomas kaip DTMF) yra telekomunikacijų technologija, skirta perduoti informaciją tarp telefono įrenginių ir telefono perjungimo centrų, naudojant garso dažnius, siunčiamus per garso tonus. Paprasčiau tariant, DTMF paverčia garsinius tonus iš telefono klaviatūros klavišų paspaudimo į skaitomą informaciją, kurią telekomunikacijų įmonės naudoja įeinantiems telefono skambučiams apdoroti.
Telekomunikacijų įmonių tinklas, vadinamas „The Bell System“, 1963 m. pristatė DTMF. Vėliau jis buvo pavadintas „Touch-Tone“ prekės ženklu ir buvo skirtas naudoti mygtukiniuose telefonuose. Jis visų pirma buvo naudojamas telefono signalams siųsti į vietinę stotį ir iš jos, nors DTMF taip pat leido skambinti tolimojo susisiekimo priemonėmis, o šiandien jis plačiai naudojama telekomunikacijų ir skambučių centruose.
Kaip rodo pavadinimas, dvigubo tono daugiafunkcinio dažnio signalų siuntimo metu naudojamas aštuonių garso dažnių, perduodamų poromis, derinys. Tai atitinka šešiolika signalų, kurių išraiška yra dešimt skaitmenų, raidės nuo A iki D ir simboliai # ir *. Klavišai A, B, C, D galiausiai buvo pašalinti iš vartotojų stalinių telefonų ir dažniausiai lieka naudojami radijo ryšio įrangoje ir telefono įmonių vidinio tinklo valdyme.
Kam naudojamas dvigubo tono daugiafunkcinio dažnio signalų siuntimas?
DTMF veikia priskirdamas aštuonis skirtingus garso dažnius klaviatūros eilutėms ir stulpeliams. Kiekviena rinkimo eilutė apibrėžiama žemu tonų dažniu, o kiekvienas stulpelis – aukštu tonų dažniu. Paspaudus klavišą, atitinkantį skaičių ar simbolį, telefonas sukuria toną, kuris vienu metu sujungia aukšto ir žemo dažnio signalus. Tada ši unikali signalų pora perduodama vietinei stočiai ir iššifruojama, kad būtų nustatyta, kuris numeris buvo rinktas ir kaip tinkamai nukreipti skambutį. DTMF gali būti perduodamas aktyviomis telefono linijomis, internetu ir radiju.
Pagrindinė dvigubo tono daugiafunkcinio dažnio signalų siuntimo funkcija yra rinkto numerio identifikavimas ir klientų informacijos apdorojimas. DTMF naudojamas įvairiose pramonės šakose: nuo telekomunikacijų (įeinančių/išeinančių skambučių centruose) ir finansų įstaigų (bankų ir kredito bendrovėse) iki draudimo ir sveikatos priežiūros organizacijų. Skambučių centruose DTMF signalų siuntimas daugiausia naudojamas apdoroti vartotojų užklausas, gauti identifikavimo informaciją ir nukreipti telefono skambučius pagal skambinančiojo klaviatūros įrašus. Be to, DTMF technologija naudojama kartu su IVR (interaktyvaus atsakiklio) ir ACD (automatinio skambučių paskirstymo) sistemomis, kad būtų galima naršyti pokalbių meniu ir rinkti asmeninius klientų duomenis.
Call center features for better customer experience
Try out all LiveAgent's features today.
DTMF signalų siuntimo naudojimas turi daug privalumų, tokių kaip:
- Didesnis saugumas
Kai reikia gauti vartotojo duomenis, dvigubo tono daugiafunkcinio dažnio signalai užtikrina aukštesnį saugumo lygį. Tai patikina skambinančius asmenis, kad jų neskelbtini duomenys (pvz., kredito kortelės informacija, socialinio draudimo numeriai ir kt.) yra apsaugoti. Kadangi žmogaus ausis negali interpretuoti DTMF tonų, asmeninė klientų informacija lieka atskirta nuo agentų ir skambučių įrašymo sistemų.
- Sumažėjusi klaidų tikimybė
Naudojant dvigubo tono daugiafunkcinio dažnio technologiją, yra tik vienas duomenų įvedimo taškas. Be DTMF skambinantysis turėtų nuskaityti duomenis, o agentas turėtų juos įvesti į savo darbalaukio programą, o tai padidintų klaidų tikimybę.
- Patobulinta skambučių centro metrika
Vartotojo duomenų gavimas naudojant dvigubo tono daugiafunkcinio dažnio signalus taip pat gali pagerinti keletą įeinančių skambučių centro rodiklių, pvz., vidutinį apdorojimo laiką (AHT). Kadangi agentams nereikia kartoti naudotojo informacijos skambinančiajam, kad patvirtintų duomenų tikslumą, vidutinė sąveikos su skambinančiuoju trukmė sutrumpėja. Be to, padidintas DTMF saugumas gali prisidėti prie aukštesnio klientų pasitenkinimo lygio.
Kuo skiriasi impulsinis rinkimas ir DTMF rinkimas?
Impulsinis rinkimas ir dvigubo tono daugiafunkcinio dažnio (DTMF) rinkimas yra dvi sistemos, naudojamos telefono signalų siuntimo metu, siekiant nustatyti telefono numerį, kurį renka skambinantis asmuo. Impulsinio rinkimo metu impulsai generuojami greitai sujungiant ir atjungiant telefono ryšį. Impulsinis rinkimas nurodo kiekvieną telefono numerio skaitmenį per paspaudimų seriją, atitinkančia tik tą skaitmenį. Taigi, 1 žymimas vienu paspaudimu, 2 – dviem paspaudimais ir pan. Skaičiai renkami su trumpu tarpu tarp paspaudimų, kad būtų galima atskirti vieną skaitmenį nuo kito. Impulsinio rinkimo technologija aktyviai nebenaudojama.
DTMF rinkimo metu naudojami skirtingi tonai, nurodantys skirtingus numerius. Taigi, užuot siuntus kelis už kiekvieną skaitmenį, reikės siųsti tik po vieną. Prieš atsirandant DTMF rinkimui, telefono ryšio tinklai priklausė nuo impulsinio rinkimo. Tačiau trūkumas buvo tas, kad jis apsiribojo vietinių stočių ryšiais ir reikėjo tarpinio operatoriaus, kad būtų galima sujungti skambučius per ilgą nuotolį. Nuo pat DTMF pristatymo jutiklinis toninis rinkimas tapo pagrindiniu rinkimo metodu, kuris palaipsniui pakeitė impulsinį rinkimą (kartu su sukamaisiais telefonais). Nepaisant to, dauguma telefonų sistemų, naudojančių toninį rinkimą, taip pat gali atpažinti ir naudoti impulsinį rinkimą.
Efficient call center software just one click away
Start your 14-day free trial, no credit card required.
Frequently Asked Questions
Kas yra dvigubo tono daugiafunkcinio dažnio signalizavimas?
Dvigubo tono daugiafunkcinio dažnio signalizavimas (DTMF), dar vadinamas jutikliniu tonu, yra sistema, naudojama telekomunikacijų signalams perduoti aktyvia telefono linija balso dažnių juostoje tarp ryšio įrenginių. Kai surenkamas numeris, vietinė stotis iššifruoja DTMF, kad būtų nukreiptas skambutis. DTMF sistemos naudoja aštuonis skirtingų dažnių signalus, perduodamus poromis (vieną aukšto dažnio ir vieną žemo dažnio), kad atitiktų 16 skirtingų skaičių, raidžių ir simbolių.
Kam naudojamas dvigubo tono daugiafunkcinio dažnio signalų siuntimas?
Šiais laikais DTMF signalizacijos technologija plačiai naudojama skambučių centruose, nukreipiant įeinančius skambučius ir apdorojant vartotojo užklausas. Kartu su interaktyviu atsakikliu (IVR) DTMF suteikia automatinį savitarnos meniu pasirinkimą ir renka asmeninius klientų duomenis. Dėl to jis turi daug privalumų, pvz., sumažinta klaidų tikimybė, didesnis saugumas ir patobulinta metrika (sumažėja vidutinis skambučių apdorojimo laikas).
Kuo skiriasi impulsinis rinkimas ir DTMF rinkimas?
Impulsinis rinkimas ir dvigubo tono daugiafunkcinio dažnio rinkimas (toninis rinkimas) yra du būdai, naudojami atpažįstant rinktą numerį. Impulsinis rinkimas naudoja skirtingus signalo impulsus, kad parodytų skambinančiojo surinktą telefono numerį, o DTMF rinkimas naudoja specifinius tonus numeriui nurodyti. Nuo DTMF įvedimo impulsinis rinkimas prarado savo reikšmę. Toninis rinkimas dabar tapo telefono kompanijų standartu visame pasaulyje.
Jei norite sužinoti daugiau apie dvigubo tono daugiafunkcinio dažnio signalizavimą, siūlome perskaityti straipsnį apie tai, kam jis naudojamas. Tai padės jums suprasti, kaip šis signalizavimo būdas pritaikomas įvairiose situacijose. Taip pat galite pasidomėti, kuo skiriasi impulsinis rinkimas ir DTMF rinkimas, kad geriau suprastumėte, kuris metodas yra tinkamesnis jūsų poreikiams. Jei norite pagerinti savo klientų aptarnavimą, būtinai peržiūrėkite mūsų pagalbos skyrių, kur rasite daug naudingų patarimų ir atsakymų į dažniausiai užduodamus klausimus.
Sužinokite apie „dabartinį naudotoją“ LiveAgent sistemoje – tai paskutinis agentas, atnaujinęs bilietą, kuris gali skirtis nuo priskirto agento. Sužinokite, kaip patikrinti ir redaguoti dabartinį naudotoją, ir pradėkite nemokamą LiveAgent paskyros bandymą be įsipareigojimų. Pasinaudokite efektyvesniu klientų aptarnavimu šiandien!
Apsilankykite „LiveAgent“ ir sukurkite neribotą kiekį individualizuotų klientų portalų su unikaliais dizainais ir nustatymais. Išbandykite daugialypę žinių bazę nemokamai ir atskirkite savo klientų aptarnavimą pagal prekės ženklo gaires. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją be kreditinės kortelės.
Atraskite daugiakanalės pagalbos privalumus su LiveAgent! Užtikrinkite aukščiausios kokybės klientų aptarnavimą per įvairius kanalus, tokius kaip socialinė žiniasklaida, mobilieji telefonai ir el. paštas. Plėskite savo verslą ir pritraukite naujų klientų, pasirinkę jums tinkamiausias komunikacijos priemones. Pabandykite nemokamai ir be įsipareigojimų!