Kas yra galios rinkiklis?
Galios rinkiklis (angliškai Power dialer) – tai išeinančių skambučių rinkiklis, kuris plačiai naudojamas skambučių centruose nuo pat jo atsiradimo praėjusio amžiaus septintajame dešimtmetyje. Šis automatinio rinkimo režimas kiekvienam iš laisvų skambučių centro agentų parenka ir renka vieną numerį po kito, iš eilės. Kitas numeris kontaktų sąraše renkamas tik tada, kai ankstesnis skambutis baigtas ir agentas yra pasirengęs priimti kitą skambutį.
Kai sistema pasiekia numerį, kuris yra neprižiūrimas, užimtas arba atjungtas, ji iš karto pradeda rinkti kitą numerį, nereikalaudama iš agento jokio įsikišimo ir duomenų pateikimo rankiniu būdu. Kai telefono ragelį pakelia tikras žmogus, galios rinkiklis iš karto sujungia skambutį su agentu. Tačiau jei aptinkamas atsakiklis arba balso paštas, agentas gali padėti ragelį ir rankiniu būdu pereiti prie kito skambučio arba palikti balso pašto žinutę.
Naudodami galios rinkiklius agentai dirba efektyviau, nes jiems nereikia gaišti laiko ieškant ar nustatant, kuriuo numeriu skambinti toliau, ir rankiniu būdu renkant kiekvieną numerį, esantį skambučių sąraše. Vietoje to jie gali daugiau laiko skirti pokalbiams su potencialiais klientais. Integruotas su CRM, galios rinkiklis taip pat rodys turimą kontakto informaciją, todėl galima rengti informatyvesnius ir asmeniškesnius pardavimo pokalbius.
Palyginti su kitomis rinkimo technologijomis (pvz., nuspėjančiuoju rinkimu ir progresyviuoju rinkimu), galios rinkikliai geriausiai tinka mažoms ir vidutinio dydžio išeinančių skambučių centrų komandoms. Jie paprastai naudojami pardavimams, išeinančioms rinkodaros kampanijoms, tolesniems klientų aptarnavimo veiksmams, šaltiems skambučiams ir pan. Galios rinkikliai gali būti idealus sprendimas skambinant į aukštos kokybės kontaktų sąrašus, pavyzdžiui, esamiems klientams, ir tais atvejais, kai agentai gali turėti ilgesnį bendravimą (kai vidutinė skambučio trukmė yra ilga arba nenuspėjama).
Kadangi galios rinkikliai numerius iš sąrašo renka po vieną ir naudoja tokias funkcijas kaip dinaminis potencialių klientų paskirstymas, agentai visada yra šalia ir yra pasirengę pradėti pokalbį, kai tik skambutis sujungiamas. Tai užtikrina geresnį vadovų ir kontaktų valdymą, mažesnį nutrauktų skambučių skaičių, mažiau neveikimo laiko ir daugiau pokalbiams praleisto agentų laiko, geresnį agento efektyvumą ir didesnę pardavimų konversiją.
Try LiveAgent Today
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently Asked Questions
Kaip veikia galios rinkiklis?
Pradėjus rinkti numerį, galios rinkiklis (skambučių centro automatinio rinkiklio tipas) automatiškai vieną po kito renka numerius iš kontaktų sąrašo. Sistema paskambina kitam numeriui tik tada, kai dabartinį telefono skambutį nutraukia agentas arba klientas, ir iš karto pereina prie kito skambučio, jei niekas neatsiliepia, numeris užimtas arba atjungtas, arba aptiktas atsakiklis. Kai atsiliepia tikras asmuo, skambutis iš karto sujungiamas su laisvu prekybos atstovu. Galios rinkikliai išlaisvina agentus nuo rankinio rinkimo.
Kas yra laukimo laikas galios rinkiklyje?
Laukimo laikas galios rinkiklyje – tai laiko tarpas tarp dviejų skambučių nuo vieno skambučio užbaigimo iki kito skambučio inicijavimo. Daugumoje galios rinkiklio programinės įrangos sistemų galima nustatyti laukimo laiką pagal pačių agentų pageidavimus. Tai leidžia agentams per
Ar „LiveAgent“ sistemoje galima naudoti galios rinkiklį?
Nors „LiveAgent“ skambučių centro programinėje įrangoje yra ir įeinančių skambučių centro, ir išeinančių skambučių centro funkcijos, tačiau šiuo metu „LiveAgent“ kontaktų centro sprendime nėra galios rinkiklio. Tačiau mūsų sistema leidžia atlikti išeinančius skambučius per skambinimo iš tinklalapių funkciją, kuri gali būti labai naudinga pardavimų komandoms.
Jei norite sužinoti daugiau apie automatinį rinkiklį, perskaitykite straipsnį, kuriame paaiškinama, kas yra automatinis rinkiklis. Jame taip pat rasite dažniausiai užduodamų klausimų skyrių, kuris gali padėti geriau suprasti šią funkciją.
Norėdami sužinoti daugiau apie telefono numerių rinkiklius, apsilankykite straipsnyje apie telefono numerių rinkiklius. Čia rasite skyrių, kuriame paaiškinama, kas yra telefono numerių rinkiklis, bei daugiau informacijos apie šios funkcijos naudą.
Jei domina Google kontaktų integracija, skaitykite straipsnį apie Google kontaktus. Sužinokite, kas yra Google kontaktai, ir kaip juos panaudoti savo versle.
Sužinokite apie „LiveAgent“ agento skydelį – efektyvų įrankį, padedantį valdyti klientų aptarnavimą ir organizuoti darbą. Lengvai valdykite pokalbius, bilietus ir įskiepius vienoje vietoje. Pradėkite nemokamai ir patirkite, kaip paprasta naudotis intuityviu skydeliu, kuris padidina jūsų komandos efektyvumą.
Sužinokite, kaip VoIP rinkiklis gali padidinti jūsų agentų našumą, sumažinti laukimo laiką ir automatizuoti skambučių procesą. Nors LiveAgent šiuo metu nepalaiko VoIP rinkimo, integracija su VoIP paslaugų teikėjais yra nemokama. Išbandykite LiveAgent nemokamai ir pagerinkite savo klientų aptarnavimą naudodami šią galingą programinę įrangą!