Kas yra individualūs agentų vaidmenys?
Kai į LiveAgent pridedamas naujas vartotojas, būtina apibrėžti agento vaidmenį. Vaidmuo apibūdina agento atsakomybes ir galimybes. LiveAgent galite rinktis iš numatytųjų vaidmenų.
Yra kai kurie numatytieji vartotojų tipai, tokie kaip savininkas, administratorius ir agentas.
Tačiau, kai kurie klientų aptarnavimo atstovai apdoroja specialias užklausas, todėl būtina nustatyti individualius vaidmenis. Atsiranda poreikis sukurti individualų agento vaidmenį.
LiveAgent kol kas neturi individualaus agento vaidmens funkcijos.
Frequently Asked Questions
Kas yra individualūs agento vaidmenys?
Individualūs agentų vaidmenys yra skirti agentams, vykdantiems specialias užduotis. Jos yra pritaikytos konkrečių klientų poreikiams. Standartiniai LiveAgent vaidmenys yra savininkas, administratorius ir agentas.
Kur LiveAgent rasti individualius agentų vaidmenis?
Gaila, tačiau šiuo metu LiveAgent nėra individualių agentų vaidmenų. Šioje vietoje jūs galite rinktis iš 3 standartinių vaidmenų su aiškiai pateiktais atsakomybių apibrėžimais.
Ar galima LiveAgent keisti individualius agentų vaidmenis?
Šiuo metu jūs negalite keisti individualių agentų vaidmenų, nes LiveAgent jie nėra prieinami. Jei turite tinkamus leidimus, pakeitimus galima atlikti tik trijuose standartiniuose vaidmenyse.
Jeigu išsamiai susipažinote su individualiais agentų vaidmenimis, kitas žingsnis yra sužinoti daugiau apie klientų aptarnavimo vaidmenį klientų patirčiai. Šiame straipsnyje rasite naudingų patarimų, kaip praplatinti aptarnavimo galimybes ir niekada neignoruoti klientų pagalbos prašymų.
Taip pat verta perskaityti apie agento vaidmenį, kur išsiaiškinsite, kokios kompetencijos reikalingos agentui. Sužinosite ir kaip priskirti agento vaidmenis „LiveAgent“ sistemoje, kad jūsų komanda veiktų dar efektyviau.
Atraskite, kaip pagrindiniai agentai gali padėti jūsų verslui užtikrinti stabilumą, sumažinti išlaidas ir pagerinti klientų patirtį. Sužinokite, kaip LiveAgent gali padidinti produktyvumą ir klientų pasitenkinimą. Išbandykite nemokamai ir patirkite pažangiausią klientų aptarnavimo sprendimą rinkoje!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.