Kas yra IT bilietų sistema?
IT bilietų sistema – tai aptarnavimo tarnybos dalis, kuri padeda klientams lengviau gauti pagalbą, o agentams – greičiau atsakyti. Kai klientai atsiunčia jums el. laišką, bendrauja su jūsų agentais per tiesioginį pokalbį arba susisiekia su jūsų įmone kitais kanalais – visa komunikacija saugoma bilietuose. IT bilietų sistema tvarko visus bilietus, todėl ji padeda jūsų klientų aptarnavimo darbuotojams išlikti organizuotiems ir efektyviems.
Frequently Asked Questions
Kas yra IT bilietų sistema?
IT bilietų sistema – tai sistema, leidžianti organizacijoms spręsti savo vidaus IT pagalbos užklausas, valdant ir supaprastinant problemų sprendimo procesą. Agentai tvarko atskirus elementus, vadinamus bilietais, kurie leidžia išsiaiškinti problemą, su kuria susiduria naudotojas.
Kaip veikia IT bilietų sistema?
IT bilietų sistema veikia sukuriant bilietą, kuriame įrašoma jūsų sąveika su aptarnavimo ar paslaugų užklausomis. Agentas turi prieigą prie bilieto, todėl gali bendrauti viena nenutrūkstama gija. Tokiu būdu, jei agentas ar klientas nori iškelti ankstesnį gijoje klaustą klausimą, jis gali tai lengvai padaryt. Tai taip pat padeda lengvai peržiūrėti bendravimo istoriją.
Kaip IT bilietų sistema atrodo su „LiveAgent“?
„LiveAgent“ IT bilietų sistema pateiktai viename skydelyje, kaip ir kiti „LiveAgent“ siūlomi įrankiai. Dėl to turite prieigą prie universalios pašto dėžutės, užklausos grupuojamos į bilietus, galite lengvai patikrinti konkretaus kliento susisiekimo istoriją ir ataskaitas, kurios leidžia analizuoti iki šiol atliktus veiksmus.
Po to, kai sužinosite apie IT bilietų sistemą, rekomenduojame perskaityti apie IT aptarnavimo tarnybą, kad geriau suprastumėte, kaip organizuoti techninę pagalbą. Taip pat galite sužinoti, kas yra išspręstas bilietas ir kaip tai gali padėti greičiau išspręsti klientų problemas.
Jeigu norite sužinoti, kaip veiksmingai valdyti užklausas, perskaitykite apie aptarnavimo bilietą. Taip pat rekomenduojame susipažinti su klientų aptarnavimo ataskaitomis, kurios gali padėti pagerinti aptarnavimo kokybę ir didinti klientų pasitenkinimą.
Norėdami sužinoti daugiau apie klientų aptarnavimą telefonu, apsilankykite klientų aptarnavimo skambučių centro puslapyje. Tai padės jums geriau suprasti, kaip efektyviai palaikyti ryšius su klientais įvairiais kanalais.