Kas yra ITIL
ITIL, dar žinoma kaip informacinių technologijų infrastruktūros biblioteka, yra IT paslaugų valdymo (ITSM) planavimo ir teikimo gairių ir geriausios praktikos rinkinys. Jame pateikiami procesai, užduotys, informacija, kurią galima naudoti siekiant sukurti integraciją su įmonės strategija ir sukurti didelę vertę. Ji padeda įmonėms ir verslui valdyti riziką, kurti tvirtus santykius su klientais, didinti efektyvumą, didinti konkurencinį pranašumą, mažinti sąnaudas ir daug daugiau. Ji taip pat naudojama tobulėjimui matuoti.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia ITIL?
ITIL, arba Informacinių technologijų infrastruktūros biblioteka, – tai išsamių IT paslaugų valdymo praktikų rinkinys, kuriame daugiausia dėmesio skiriama IT paslaugų suderinimui su verslo poreikiais. ITIL aprašomi procesai ir procedūros, kurie nėra būdingi konkrečiai organizacijai ar technologijai, tačiau gali būti naudojami organizacijai įgyvendinant savo strategiją, teikiant vertę ir palaikant minimalų kompetencijos lygį.
Kokie yra 5 ITIL etapai?
5 ITIL etapai – tai paslaugų strategija, paslaugų projektavimas, paslaugų keitimas, paslaugų veikimas ir nuolatinis paslaugų tobulinimas. Strategijos tikslas – priimti sprendimą dėl klientų aptarnavimo strategijos. Projektu siekiama sukurti naujas IT paslaugas. Pokytis – tai IT paslaugų kūrimas ir įgyvendinimas. Eksploatacija – tai veiksmingo ir efektyvaus IT paslaugų teikimo užtikrinimas. Kita vertus, nuolatinis paslaugų tobulinimas – tai kokybės vadybos metodų taikymas, siekiant mokytis iš ankstesnių sėkmių ir nesėkmių.
Kam naudojama ITIL?
ITIL gali būti naudinga bet kuriai organizacijai, kuri teikia vartotojams IT paslaugas ar produktus. Ji pirmiausia naudojama įvairių tipų įmonėse, valdžios institucijose, universitetuose ir nevyriausybinėse organizacijose. ITIL – tai ne standartas, o geriausios praktikos rinkinys, kuris gali padėti sumažinti išlaidas optimizuojant išteklių naudojimą, užtikrinti geresnį paslaugų teikimą ir klientų pasitenkinimą, taip pat glaudžiau suderinti IT ir verslo grupes.
Jeigu jus domina, kaip geriau suprasti ITIL, galite perskaityti straipsnį apie klientų aptarnavimo įmones. Šis straipsnis paaiškina, kas yra klientų aptarnavimo įmonės ir kaip jos veikia.
Taip pat galite peržiūrėti atsakymų į klientų atsiliepimus el. laiškų šablonus. Čia rasite patarimų, kaip atsakyti į klientų atsiliepimus ir kokius šablonus naudoti.
Galiausiai, jeigu domitės alternatyvomis „OTRS“ sistemai, skaitykite apie LiveAgent kaip alternatyvą. Straipsnis padės suprasti, kodėl „LiveAgent“ gali būti geriausias pasirinkimas jūsų verslui.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.