Kas yra įvykiai pagal laiką?
Įvykiai pagal laiką dar vadinami Laiko Taisyklėmis. Laiko taisyklės suaktyvinamos ne pagal sąlygą, tačiau pagal įvykio laiką.
Sužinoti daugiau apie Laiko Taisykles.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia terminas įvykiai pagal laiką?
Įvykiai pagal laiką reiškia laiko taisyklę. Jie yra suaktyvinami atsižvelgiant į sistemoje įvykusį konkretų laiko įvykį. Jie fone veikia intetrvalais (dažniausiai kas minutę) ir tikrina, ar atitinka sąlygos. Jei rezultatai yra teigiami, taisyklė yra vykdoma.
Kam naudojami įvykiai pagal laiką?
Įvykiai pagal laiką dažniausiai naudojami priskiriant užduotis, elektroniniais laiškais siunčian pranešimus, sprendžiant neaktyvias problemas, pridedant žymas ir pan.
Ar su LiveAgent galite naudoti įvykius pagal laiką?
Įvykiai pagal laiką dažniausiai naudojami priskiriant užduotis, elektroniniais laiškais siunčian pranešimus, sprendžiant neaktyvias problemas, pridedant žymas ir pan.
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip įvykiai pagal laiką gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą, būtinai peržiūrėkite mūsų straipsnį Kas yra laiko taisyklės?. Jame rasite išsamią informaciją apie tai, kaip šios taisyklės veikia ir kokią naudą jos gali atnešti jūsų verslui.
Taip pat rekomenduojame apsilankyti mūsų puslapyje apie pranešimų šablonus. Čia sužinosite, kaip pranešimų šablonai gali padėti standartizuoti ir pagreitinti klientų aptarnavimo procesus, suteikiant jūsų komandai daugiau laiko dėmesio skirti svarbesniems uždaviniams.
Sužinokite, kaip efektyvi klientų patirtis gali padidinti jūsų pardavimus ir pajamas. Investuokite į geresnį klientų aptarnavimą su LiveAgent, kuris siūlo daugiakanalę komunikaciją ir galingas funkcijas, tokiomis kaip savitarnos portalas ir automatizuotas bilietų paskirstymas. Pradėkite savo nemokamą 30 dienų bandomąją versiją dabar ir pagerinkite klientų patirtį!