Kas yra kelio ieškiklis?
Kelio ieškiklį galima integruoti į esamą programinę įrangą ir pagerinti savo klientų aptarnavimą. Aplikacija leidžianti jums stebėti galutinio vartotojo veiklą, likus 30 minučių iki pagalbos bilieto pateikimo ir 30 minučių po jo. Sprendžiant kliento problemą, jūsų aptarnavimo komandos nariui gali labai praversti informacija apie kliento atliktus veiksmus.
Frequently Asked Questions
Kas yra kelio ieškiklis?
Kelio ieškiklis yra parinktis, leidžianti jums stebėti galutinio vartotojo veiklą, likus 30 minučių iki pagalbos bilieto pateikimo ir 30 minučių po jo. Dėl to, jūs galite susidaryti vaizdą, kas domina klientą, o ši informacija gali būti naudinga pagalbą teikiančiam agentui.
Kaip galite pasinaudoti kelio ieškikliu?
Kelio ieškiklį galima integruoti su esama programine įranga. Dėl to, mes galime išsiaiškinti kliento atliktus žingsnius, kurie gali padėti surasti problemos šaltinį ir kliento atliktus veiksmus, kurie pasirodė esantys neefektyvūs.
Ar į LiveAgent galite integruoti kelio ieškiklį?
Kelio ieškiklį galima integruoti su esama LiveAgent programine įranga. Tokiu būdu jūs įgaunate progą pagerinti savo klientų aptarnavimą.
Jei ieškote daugiau informacijos apie klientų aptarnavimą, rekomenduojame perskaityti apie tiesioginių pokalbių agentus. Sužinokite, kokių įgūdžių jie turi turėti ir kaip greitai jie turi atsakyti klientams. Taip pat galite pasidomėti klientų aptarnavimo procesais, kad geriau suprastumėte, kaip efektyviai valdyti savo klientų aptarnavimo komandą. Sužinokite apie standartinių veiklos procedūrų svarbą ir kaip jos gali padėti tobulinti jūsų tarnybą.
Landing PPC Archive - LiveAgent
LiveAgent – Omnikanalė klientų aptarnavimo platforma su pažangiomis funkcijomis ir integracijomis. Išbandykite nemokamai jau šiandien!"