Kas yra klientų aptarnavimo apklausa?
Apklausos ir interviu, kuriuos užpildo klientai, vadinami klientų aptarnavimo apklausomis. Jie padeda stebėti ir sekti klientų pasitenkinimą.
Klientų aptarnavimo apklausų tikslas – sužinoti, kokią patirtį turėjo klientai ir kaip įmonė gali tobulėti, kad savo klientams teiktų kokybiškesnes paslaugas.
Jei klientas turėjo blogą patirtį su įmonės teikiamu klientų aptarnavimu, jis greičiausiai niekam nerekomenduos tos įmonės ar jos produkto. Kai žmonės iš jo socialinio rato išgirs apie tai, greičiausiai jie taip pat nesirinks tos įmonės produktų.
Frequently Asked Questions
Kas yra klientų aptarnavimo apklausa?
Klientų aptarnavimo apklausa yra klausimynas, skirtas padėti įmonėms suprasti, ką klientai galvoja apie prekės ženklą, paslaugas, produktus ir klientų aptarnavimą. Taip organizacijos turi galimybę tobulinti savo produktus, optimizuoti patirtį ir teikti klientams tai, ko jie nori.
Kokios yra klientų aptarnavimo apklausos rūšys?
Yra keturi pagrindiniai apklausų tipai. Pirmasis yra klientų pasitenkinimo indeksas (CSAT). Jame pateikiami paprasti klausimai, dažniausiai su atsakymais „taip“ arba „ne“. Antrasis tokio tipo apklausos pavyzdys yra klientų rekomendavimo indeksas, kuriame klientų prašoma įvertinti tikimybę, kad jie rekomenduos paslaugą ar produktą draugui skalėje nuo 0 iki 10. Kitas tyrimas – klientų pastangų indeksas (CES). Jis parodo, kiek pastangų reikia klientams, norint naudoti produktą, arba kiek darbo reikia norint išspręsti klientų aptarnavimo problemą. Paskutinis tipas yra etapų apklausa, kuri siunčiama svarbiausiais momentais.
Kaip platinti klientų aptarnavimo apklausą?
Klientų aptarnavimo apklausą galite platinti įvairiais būdais: siųsti el. paštu, įprastu naujienlaiškiu, pokalbių programėlės žinutėje arba socialiniuose tinkluose. Turite pasirinkti, kuris variantas, jūsų manymu, bus optimaliausias, ar pasirinkti tik vieną, kelis, o gal ir visus. Tam reikia konkrečios analizės.
Po to, kai perskaitysite apie klientų aptarnavimo apklausą, verta sužinoti daugiau apie atsakymus į klausimus apie produktą/paslaugą. Šiame straipsnyje rasite šablonus, kurie padės efektyviai atsakyti į klientų klausimus ir sutaupyti laiko. Taip pat rekomenduojame perskaityti apie klientų aptarnavimo ataskaitas, kurios yra būtinos norint išsamiai suprasti ir pagerinti klientų aptarnavimo procesus. Šis straipsnis padės jums sužinoti, kokios ataskaitos gali praturtinti jūsų klientų aptarnavimo įžvalgas.
Sužinokite, kaip teikti puikų klientų aptarnavimą, kuris viršija klientų lūkesčius ir užtikrina profesionalius sprendimus. Naršykite LiveAgent sprendimus, įskaitant agentų užimtumo stebėjimą ir analitines apžvalgas, ir pradėkite savo nemokamą paskyrą be įsipareigojimų. Patirkite geriausią aptarnavimą su LiveAgent!