Kas yra klientų aptarnavimo centras?
Klientų aptarnavimo centras, taip pat žinomas kaip kontaktų centras, yra specifinė organizacijos dalis. Centrą sudaro klientų atstovai. Pagrindinė jų funkcija – tvarkyti visus klientų kontaktus. Klientų aptarnavimo centras taip pat yra svarbi santykių su klientais valdymo dalis.
Klientų aptarnavimo centrą galima palyginti su skambučių centru. Skirtumas tas, kad skambučių centras daugiausia dėmesio skiria telefono ryšiams. Klientų aptarnavimo centras tvarko visų tipų komunikaciją – el. laiškus, tiesioginius pokalbius internetu, skambučius ar faksogramas.
Frequently Asked Questions
Kaip apibrėžti klientų aptarnavimo centrą?
Klientų aptarnavimo centras yra programinė įranga, leidžianti efektyviai aptarnauti klientus. Jo dėka įmonė turi galimybę rinkti duomenis apie aptarnaujamus klientus, plėtoti ir tobulinti klientų aptarnavimą.
Kokios yra pagrindinės klientų aptarnavimo centrų funkcijos?
Pagrindinės klientų aptarnavimo centro funkcijos yra automatinis skambučių paskirstymas konkrečiam agentui, skambučių įrašymas (apie tai turėtumėte informuoti klientus), mobiliosios telefonijos ar interaktyvaus atsakiklio integravimas. Galimybė atlikti analizę ir rinkti duomenis yra nepaprastai svarbi.
Kokie yra klientų aptarnavimo centrų tipai?
Pagrindinis klientų aptarnavimo paslaugų tipas yra įeinančių skambučių centras, kuriame priimami klientų skambučiai. Antrasis tipas yra išeinančių skambučių centras, iš kurio agentai skambina potencialiems ar esamiems klientams. Trečiasis tipas yra virtualus skambučių centras, leidžiantis atlikti visų rūšių telefono skambučius.
Jei jau skaitėte apie klientų aptarnavimo centrą, kitas žingsnis galėtų būti sužinoti apie klientų aptarnavimo programinę įrangą. Čia galite rasti atsakymus į klausimus, kaip ji veikia ir kokią naudą ji gali suteikti jūsų verslui. Taip pat rekomenduojame apsilankyti puslapyje apie klientų aptarnavimo skambučių centrą, kur sužinosite, kaip pasirinkti tinkamą sprendimą savo verslui ir kokios yra pagrindinės skambučių centro funkcijos. Norite sužinoti daugiau apie klientų aptarnavimo valdymą? Šiame straipsnyje rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus ir patarimus, kaip pagerinti savo klientų aptarnavimo strategiją. Jei jus domina, kaip pagerinti savo klientų aptarnavimą, šis straipsnis suteiks jums naudingų patarimų ir įžvalgų apie klientų aptarnavimo svarbą.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.