Kas yra klientų aptarnavimo įmonės?
Jei jūsų klientų atstovai negali susidoroti su didėjančiu gaunamų klientų problemų ir užklausų skaičiumi, tam yra sprendimas. Klientų aptarnavimo įmonės yra veiklos rangos įmonės, kurios teikia pilną klientų aptarnavimą. Jų klientų aptarnavimo komanda yra apmokyta greitai atsakyti į visus bilietus ir pašalinti problemas, nesklandumus ar atsakyti į skundus.
Klientų aptarnavimo įmonės gali teikti paslaugas 24/7. Jos siūlo įvairias ataskaitas, KPI (pagrindinius našumo rodiklius), todėl turite išsamią teikiamo aptarnavimo apžvalgą. Jos taip pat gali prisijungti prie jūsų pagalbos centro programinės įrangos ir sekti esamus procesus.
Frequently Asked Questions
Kas yra klientų aptarnavimo įmonės?
Klientų aptarnavimo įmonės yra įmonės, užsiimančios klientų aptarnavimu. Paprastai jos teikia paslaugas 24/7 ir gali padėti palaikyti jūsų įmonės veiklą, o jūsų klientais yra pasirūpinama visą parą.
Kokios yra žinomiausios klientų aptarnavimo įmonės?
Yra daug įmonių, kurios užsiima ir specializuojasi tik klientų aptarnavimo srityje. Populiariausios klientų aptarnavimo įmonės yra „Joe's salesman“, „Rackspace“, „Ritz Carlton“, „Powstia“, „Budder“, „Studio Press“, „JetBlue“ ir „Wistia“.
Kiek yra klientų aptarnavimo įmonių?
Visame pasaulyje yra šimtai tūkstančių klientų aptarnavimo įmonių. Prieš nuspręsdami, su kuria iš įmonių norite bendradarbiauti, apibrėžkite biudžetą, lūkesčius įmonės atžvilgiu, pasidomėkite jus dominančių įmonių pasiūlymais ir išsirinkite sau tinkamiausią.
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kas yra klientų aptarnavimas ir kodėl jis svarbus, būtinai apsilankykite klientų aptarnavimas puslapyje. Čia taip pat rasite informaciją apie skirtumus tarp klientų konsultavimo ir aptarnavimo.
Norėdami pagerinti savo klientų aptarnavimą, perskaitykite apie klientų aptarnavimo teoriją, kur rasite naudingų patarimų ir principų. Sužinokite, kaip matuoti klientų pasitenkinimo lygius ir kokie yra gero klientų aptarnavimo privalumai.
Jei domina, kaip tinkamai įvesti vartotojus į jūsų sistemą, apsilankykite vartotojo įvedimas - klientų aptarnavimas puslapyje. Sužinokite, kaip tiesioginis pokalbis gali padėti sumažinti aptarnavimo užklausas.
Norint valdyti ir organizuoti informaciją, žinių bazė yra nepakeičiama. Skaitykite apie žinių bazės kūrimą, kad sužinotumėte, kaip tinkamai nustatyti ir naudoti šį įrankį.
Galiausiai, norėdami giliau analizuoti savo klientų aptarnavimo veiklą, patikrinkite klientų aptarnavimo ataskaitos. Šiame straipsnyje pateikiami pavyzdžiai ir nauda, kurią gali suteikti išsamios ataskaitos.
Sužinokite, kas yra klientų atstovas ir jo vaidmenys įmonėje. Klientų atstovas bendrauja su klientais organizacijos vardu, siekdamas užtikrinti aukštą pasitenkinimo lygį. Sužinokite svarbiausius įgūdžius ir kaip juos tobulinti bei įtraukti į LiveAgent programą. Pradėkite nemokamą „LiveAgent“ bandomąją versiją ir valdykite klientų užklausas iš vienos sąsajos!
Atraskite, kaip „LiveAgent“ įmonių funkcija padeda rinkti ir tvarkyti informaciją apie įmones, gerinant klientų aptarnavimo procesus. Sužinokite, kaip kurti įmonių profilius, pridėti kontaktus ir pasinaudoti pasirinktiniais laukais. Išbandykite nemokamai ir patirkite patogią kontaktų valdymo patirtį!