Kas yra klientų atstovas?
Customer representative is a person whose job is to deal with a business's customers.
Klientų atstovas yra darbuotojas, bendraujantis su įmonės klientais organizacijos vardu. Klientų atstovai atstovauja įmonei, jos produktams ar paslaugoms.
Kai klientas skambina/rašo, jis išsprendžia savo klausimus, pateikia užklausas ar skundus. Klientai gali susisiekti su atstovais telefonu, el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internetu ar kitais kanalais.
Klientų atstovai yra tinkamai apmokyti, tačiau jie turi turėti tam tikrų svarbių asmeninių įgūdžių (pvz., kalbėjimo ir klausymosi). Kiekvienoje įmonėje jiems tenka labai svarbus vaidmuo – jie yra įmonės balsas.
Kuo užsiima klientų aptarnavimo atstovas?
- atsako į klientų skundus
- suteikia žinių/informacijos
- bendrauja su klientais įvairiais kanalais
- padeda atšaukti užsakymus, grąžina pinigus ar pakeičia prekę
- atsako į klientų klausimus
Kaip klientų aptarnavimo programinė įranga gali padėti klientus aptarnaujantiems agentams?
Štai keletas privalumų:
- galimybė atsakyti į visas klientų užklausas iš vienos sąsajos
- greitesnis atsako laikas
- bilietų nukreipimas į tinkamus skyrius
- visi klientų duomenys vienoje sistemoje
Klientų aptarnavimo programinė įranga, tokia kaip „LiveAgent“, sujungia puikius tiesioginius pokalbius internetu, bilietų sisemą ir automatizavimą. Visa tai leidžia suteikti išskirtinį aptarnavimą savo klientams.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Kaip tapti klientų aptarnavimo atstovu?
Paprastai pradedančiajam klientų atstovui konkrečios kvalifikacijos nėra, nors daugumoje įmonių būtina turėti vidurinės mokyklos diplomą. Yra ir svarbesnių veiksnių, kurie vaidina svarbų vaidmenį įdarbinimo procese. Įdarbintojai paprastai ieško žmonių su tam tikrais įgūdžiais. Svarbiausias jų yra bendravimo įgūdžiai.
Pažiūrėkime dar atidžiau. Yra 2 svarbių įgūdžių kategorijos, kurias turėtų turėti kiekvienas klientų aptarnavimo agentas. Pirmasis ir svarbiausias yra minkštieji įgūdžiai. Antrieji svarbūs įgūdžiai yra techniniai. Tai, ką įmonė gali išmokyti, yra techninė produkto/paslaugų pusė, tačiau ji negali išmokyti jūsų minkštųjų įgūdžių. Kiekvienas klientas/situacija yra unikali. Taigi kliento ar situacijos supratimas turi būti intuityvus.
Kaip jau minėjome, yra techninė darbo pusė, kurios bus mokoma. Mokymai dažniausiai apima žinias apie produktus/paslaugas, įmonę, vidines programas ir kt. Jie gali trukti kelias savaites, o kai kuriose įmonėse ir kelis mėnesius.
Svarbus mokymo aspektas yra stebėjimas. Klausymasis/mokymasis iš labiau patyrusių klientų aptarnavimo agentų pradžioje yra naudinga taktika, tačiau darbas dažniausiai prasideda mokymų viduryje, todėl mokotės dirbdami.
Įmonė paprastai stengiasi atsiųsti jums „lengvus“ klientus, tačiau nėra būdo numatyti, kokį klientą gaus naujas darbuotojas. Tačiau nesijaudinkite, šalia jūsų yra padėjėjai, kurie jums talkina kiekviename žingsnyje. Po mokymų galite kreiptis pagalbos į vyresnįjį klientų atstovą ar vadybininką.
Baigus mokymus. mokymosi dalis nesibaigia. Jūs tai darote visada, nes būna įvairių unikalių situacijų. Po kurio laiko galite gauti papildomų mokymų apie produktus ar naujas procedūras. Visada yra kur tobulėti.
Frequently Asked Questions
Koks yra klientų atstovo apibrėžimas?
Klientų atstovas yra darbuotojas, kuris susisiekia su įmonės klientais jos vardu. Tai jungiamoji grandis tarp vartotojo ir įmonės. Klientų atstovai atstovauja įmonę, jos produktus ir paslaugas.
Kokios yra klientų atstovo pareigos?
Klientų atstovo pareigos apima bendravimą su įmonės klientais įvairiais komunikacijos kanalais. Klientų atstovui be galo svarbu stengtis palaikyti gerus santykius su klientais – o jei santykiai nėra puikūs, stenkitės tai pakeisti. Be galo svarbu, kad klientų atstovas labai gerai žinotų apie įmonę ir jos siūlomus produktus bei paslaugas. Atstovas taip pat turėtų tvarkyti su klientu susijusius dokumentus.
Kaip įtraukti klientų atstovą „LiveAgent“ programoje?
Jei norite pridėti kliento atstovą prie „LiveAgent“, spustelėkite „Konfigūracijos“, tada „Agentai“ ir „Sukurti agentą“. Čia galite tiksliai apibrėžti, kokią įgaliojimo sritį turės tam tikras agentas ir kokį vaidmenį jis atliks sistemoje.
Po to, kai perskaitėte apie klientų atstovą, galite daugiau sužinoti apie tai, kaip „klientų aptarnavimo ataskaitos“ padeda gerinti paslaugų teikimą. Sužinokite, kaip šios ataskaitos gali būti naudingos jūsų įmonei ir kokius pavyzdžius galite pritaikyti savo darbe. Taip pat verta pasidomėti, ką veikia „klientų aptarnavimo konsultantas“. Šis straipsnis paaiškins, koks yra šio specialisto vaidmuo ir kaip jis gali padėti pagerinti klientų patirtį. Norint gilinti žinias apie klientų interesų atstovavimą, patariame perskaityti straipsnį apie „atstovavimą klientų interesams“. Čia sužinosite, kaip efektyviai atstovauti klientų interesams ir kokie yra svarbiausi patarimai. Galiausiai, jei norite sužinoti apie mokymo svarbą, skaitykite straipsnį „mokymas“. Jame pateikiami dažnai užduodami klausimai ir pasiūlymai, kaip mokymai gali padėti jūsų komandai.
Atstovavimas klientų interesams
Sužinokite, kaip atstovavimas klientų interesams gali padidinti Jūsų verslo pardavimus ir klientų lojalumą. Atraskite sėkmės strategijas, įskaitant kvalifikuotų atstovų ugdymą ir klientų atsiliepimų svarbą. Pasinerkite į išsamų vadovą apie klientų patenkinimą ir lojalumo skatinimą.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.