Kas yra kliento informacija?
Vardas, telefono numeris, el. pašto adresas, įmonės adresas, užsakymai ir daug daugiau. Tai yra kliento informacija, kurią kiekviena įmonė turi saugoti, kad galėtų teikti nepriekaištingą klientų aptarnavimą. Įmonės gali rinkti skirtingą informaciją apie klientus.
Kiekviena įmonė taip pat turi žinoti, kokie yra jos klientų reikalavimai arba kaip įmonė gali viršyti klientų lūkesčius. Tai gali padidinti pardavimus, pajamas ir klientų pasitenkinimą. Daugiau informacijos gali pagerinti klientų aptarnavimą ir jūsų verslo augimą.
Sužinokite daugiau apie „LiveAgent“ kontaktus ir kontaktų laukus.
Frequently Asked Questions
Kas yra klientų informacija?
Informacija apie klientą – tai duomenys, kuriuos apie jį turime sistemoje. Paprastai tai yra vardas ir pavardė, telefono numeris, el. pašto adresas, įmonės adresas, užsakymų istorija ir kt. Šios informacijos reikalauja kiekviena įmonė.
Kur „LiveAgent“ saugoma kliento informacija?
Informacija apie „LiveAgent“ klientus saugoma agento skydelio duomenų bazėje. Norėdami ją patikrinti, eikite į skyrių „Klientai“. Ten rasite visą reikalingą informaciją apie turimus klientus. Tokiu būdu galite pagerinti savo klientų aptarnavimą.
Kaip apsaugoti klientų informaciją?
Slaptų klientų duomenų saugojimas reiškia, kad jie turi būti tinkamai apsaugoti. Kad juos gerai apsaugotumėte, nepamirškite rinkti tik jums reikalingų duomenų. Nuolat atnaujinkite programinę įrangą, kurią naudojate bendraudami su klientu – paprastai joje yra įdiegtos atitinkamos šifravimo technologijos. Kitas žingsnis – apriboti klientų informacijos prieinamumą tik tiems žmonėms, kuriems jos tikrai reikia. Komandos supratimas, kaip tvarkyti duomenis, taip pat labai svarbus.
Jei norite sužinoti daugiau apie klientų aptarnavimo terminus, verta aplankyti mūsų Žodynas - LiveAgent puslapį. Čia rasite išsamų sąrašą terminų, kurie padės geriau suprasti klientų aptarnavimą.
Taip pat rekomenduojame perskaityti apie geriausią 2022 m. komunikacijos su klientais valdymo programinė įranga. Sužinokite, kaip šios programos gali pagerinti jūsų ryšius su klientais ir efektyvumą.
Jei jus domina, kas yra klientų aptarnavimas, apsilankykite atitinkamame puslapyje. Ten pateikiama aiški informacija ir dažniausiai užduodami klausimai apie šią sritį.
Norėdami gauti daugiau informacijos apie aptarnavimo tarnybos portalas, peržiūrėkite mūsų paaiškinimą. Sužinokite, kaip šie portalai gali padėti jūsų verslui efektyviau aptarnauti klientus.
Jei norite patobulinti bilietavimo procesus, peržiūrėkite bilietavimo sistemos geriausios praktikos ir patarimai. Čia rasite kontrolinį sąrašą su patarimais, kurie padės optimizuoti jūsų bilietų tvarkymo sistemą.
Sužinokite, kaip efektyvi klientų patirtis gali padidinti jūsų pardavimus ir pajamas. Investuokite į geresnį klientų aptarnavimą su LiveAgent, kuris siūlo daugiakanalę komunikaciją ir galingas funkcijas, tokiomis kaip savitarnos portalas ir automatizuotas bilietų paskirstymas. Pradėkite savo nemokamą 30 dienų bandomąją versiją dabar ir pagerinkite klientų patirtį!
Sužinokite apie JavaScript – galingą objektinę programavimo kalbą, kuri suteikia interaktyvumo interneto svetainėms, programoms ir žaidimams. Skaitykite, kaip JavaScript kartu su HTML ir CSS atlieka pagrindines pasaulinio saityno funkcijas. Išbandykite LiveAgent nemokamai ir sustiprinkite klientų aptarnavimą su naujais įrankiais!