Kas yra klientų pasitenkinimo balas?
Klientų pasitenkinimas yra rodiklis, naudojamas įvertinti, ar klientas buvo patenkintas įsigytu produktu, ar ne.
Šiuolaikiniai klientai socialiniuose tinkluose komentuoja, kaip jiems patiko produktas. Jis gali būti geresnis nei jie tikėjosi, atitiko lūkesčius arba gerokai prastesnis nei tai, ko jie tikėjosi. Organizacijos gali stebėti savo klientų pasitenkinimo lygį skambindamos telefonu arba atlikdamos internetines apklausas. Tai padės joms atitinkamai keistis, kad klientai būtų patenkinti tuo, ką perka, o įmonė neprarastų klientų.
Frequently Asked Questions
Koks yra klientų pasitenkinimo balo apibrėžimas?
Klientų pasitenkinimo balas yra rodiklis, parodantis klientų lojalumo laipsnį. Įmonės jį naudoja siekdamos įvertinti klientų pasitenkinimą tam tikra patirtimi su įmone (pirkimas, sąveika, pristatytas produktas ar paslauga).
Kaip apskaičiuoti klientų pasitenkinimo balą?
Jei norite įvertinti klientų pasitenkinimo balą, turėsite nusiųsti savo klientams trumpą klausimyną į kurį jie galės atsakyti. Pvz., „Kaip įvertintumėte gautą paslaugą/produktą?“ Klientai turėtų atsakykti balais nuo 1 iki 5: 1 – labai nepatenkintas, o 5 – labai patenkintas. Jei reikia išplėsti apklausą, galite naudoti 10 balų skalę.
Ar galite išmatuoti klientų pasitenkinimo balą „LiveAgent“ programoje?
„LiveAgent“ naudotojai gali įvertinti klientų pasitenkinimą naudodami integraciją su „Nicereply“. Tai klientų pasitenkinimo tyrimo įrankis. Integracija suteikia apklausos šabloną, kurį galima išsiųsti jūsų klientų bazei el. paštu, įterpti apklausos nuorodą į el. pašto parašą arba pateikti tiesioginio pokalbio metu.
Jeigu norite sužinoti daugiau apie klientų pasitenkinimo tyrimus, rekomenduojame perskaityti straipsnį apie klientų pasitenkinimo apklausas. Čia sužinosite, kaip tinkamai sukurti apklausą ir kokius klausimus verta įtraukti. Taip pat įdomus gali būti klientų pasitenkinimo įvertinimas, kuriame aptariama, kaip šis įvertinimas gali būti naudojamas jūsų paslaugų kokybės gerinimui. Jeigu jus domina sėkmės istorijos, kaip „WebSupport“ matuoja klientų pasitenkinimą, apsilankykite puslapyje apie Websupport. Čia rasite praktinių pavyzdžių ir patarimų. Galiausiai, norėdami geriau suprasti agentų vertinimo svarbą, paspauskite ant agento vertinimas. Šis straipsnis padės jums įvertinti savo komandos darbo efektyvumą.
Klientų pasitenkinimo tikslai ir geriausia praktika
Sužinokite, kaip klientų pasitenkinimas skatina lojalumą ir augina jūsų verslą. Atraskite geriausias praktikas, kaip būti proaktyviems, personalizuoti patirtį ir valdyti neigiamus atsiliepimus. Pagerinkite savo klientų patirtį ir padidinkite jų pasitenkinimą naudodami omni-kanalų strategijas ir skaitmeninius sprendimus.
Sužinokite, kaip efektyvi klientų patirtis gali padidinti jūsų pardavimus ir pajamas. Investuokite į geresnį klientų aptarnavimą su LiveAgent, kuris siūlo daugiakanalę komunikaciją ir galingas funkcijas, tokiomis kaip savitarnos portalas ir automatizuotas bilietų paskirstymas. Pradėkite savo nemokamą 30 dienų bandomąją versiją dabar ir pagerinkite klientų patirtį!