Kas yra klientų pastangų balas?
Ar jūsų klientai patenkinti? Ar jie patenkinti jūsų paslauga ir produktu? Tai galite įvertinti naudodami klientų pastangų balą – CES. Tai metrika, parodanti, ar jūsų klientai turi įdėti daug pastangų, kad susisiektų su jūsų klientų aptarnavimo komanda ir rastų savo problemos sprendimą.
Pasirinkite tinkamą klausimą ir paklauskite savo klientų. Tada apskaičiuokite klientų pastangų balo procentinę dalį pagal klientų atsakymus. Yra daug būdų tai išmatuoti, pvz. elektroniniais laiškais arba anketomis.
Frequently Asked Questions
Kas yra klientų pastangų balas (CES)?
Klientų pastangų balas (CES) yra metrika, rodanti, ar jūsų klientai jaučia pastangas, kurias jie turi įdėti bendraudami su klientų aptarnavimo komanda ir ieškodami savo problemos sprendimo. Taip galite patikrinti savo klientų aptarnavimo efektyvumą.
Kaip apskaičiuoti klientų pastangų balą (CES)?
Norėdami apskaičiuoti klientų pastangų balą (CES), pasirinkite tinkamą klausimą ir atsiųskite jį savo klientams. Tai galima padaryti anketos pagrindu. Lengviausias būdas yra, kai klientai atsako į klausimus skalėje nuo 1 iki 10. Tada jų atsakymų sumą padalinate iš apklaustų klientų skaičiaus ir gausite šį santykį.
Kaip pagerinti klientų pastangų balą (CES)?
Norėdami pagerinti klientų pastangų rodiklį (CES), sujunkite klientus tam skirtoje internetinę erdvę. Tada jie galės lengvai susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba, taip pat su kitais klientais ir ekspertais. Antroji idėja – sukurti žinių bazę, kuri padėtų greitai ir lengvai išspręsti klientų problemas. Trečias (ir pats svarbiausias) būdas – efektyvus klientų aptarnavimas, kuris įmanomas dėl tinkamos programinės įrangos.
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kas yra klientų pastangų balas, rekomenduojame perskaityti išsamų paaiškinimą. Taip pat, sužinokite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie klientų pastangų balą ir pamatysite, kaip galite patobulinti savo klientų aptarnavimą.
Sužinokite, kaip efektyvi klientų patirtis gali padidinti jūsų pardavimus ir pajamas. Investuokite į geresnį klientų aptarnavimą su LiveAgent, kuris siūlo daugiakanalę komunikaciją ir galingas funkcijas, tokiomis kaip savitarnos portalas ir automatizuotas bilietų paskirstymas. Pradėkite savo nemokamą 30 dienų bandomąją versiją dabar ir pagerinkite klientų patirtį!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.