Kas yra klientų prardimas?
Klientų praradimas įvyksta, kai klientas nustoja naudotis jūsų produktais ar paslaugomis. Tai taip pat vadinama klientų sumažėjimu. Yra daug problemų, kurios padidina klientų praradimo rodiklį. Viena iš jų – prastas klientų aptarnavimas.
Visų per tam tikrą laiką prarastų klientų skaičių padalykite iš klientų, kuriuos turėjote pasirinkto laikotarpio pradžioje, sumos. Tokiu būdu galite apskaičiuoti savo klientų praradimo rodiklį.
Geriau išlaikyti klientus ir jais rūpintis. Vienas iš būdų – teikti puikų klientų aptarnavimą su „LiveAgent“.
Frequently Asked Questions
Kas yra klientų praradimas?
Klientų praradimo rodiklis yra indeksas, rodantis, kiek klientų išėjo per tam tikrą laikotarpį. Tai parodo, kokia yra jūsų siūlomo produkto vertė ir kaip galite išlaikyti klientus ištikimus jūsų prekės ženklui.
Kaip apskaičiuoti klientų praradimą?
Norėdami apskaičiuoti klientų praradimo rodiklį, iš naudotojų skaičiaus tam tikrą dieną (pvz., mėnesio pradžioje) atimkite naudotojų, kurie yra su jumis mėnesio pabaigoje, skaičių. Tada gautą skaičių reikia padalyti iš pirmojo vartotojų skaičiaus ir gauti procentą, kuris yra klientų praradimo rodiklis. Pavyzdžiui: (1000–200) / 1000 = 80 % klientų praradimo rodiklis
Ką įmonė gali padaryti, kad sumažintų klientų praradimą?
Siekdama sumažinti klientų praradimą, įmonė turėtų nuolat analizuoti, kodėl tai įvyksta. Pavyzdžiui, gali susisiekti su klientais, norinčiais atsisakyti turėti reikalų su prekės ženklu. Tada įgyjame du dalykus – galimybę išlaikyti klientą ir žinių apie praradimo priežastį. Be galo svarbus ir klientų švietimas. Tai susiję su tuo, kad klientas žino, į ką kreiptis iškilus problemai. Ką dar galite patobulinti? Žinoma, klientų aptarnavimo lygis turi didžiulę įtaką kliento požiūriui, o taip pat naudingi pasiūlymai klientams, kurie palaiko jūsų prekės ženklą ir yra jam ištikimi.
Jei norite sužinoti, kas yra klientų aptarnavimo įmonės, būtinai perskaitykite šį straipsnį. Jis padės jums suprasti, kaip šios įmonės veikia ir kokią naudą gali suteikti jūsų verslui.
Sužinokite, kaip efektyvi klientų patirtis gali padidinti jūsų pardavimus ir pajamas. Investuokite į geresnį klientų aptarnavimą su LiveAgent, kuris siūlo daugiakanalę komunikaciją ir galingas funkcijas, tokiomis kaip savitarnos portalas ir automatizuotas bilietų paskirstymas. Pradėkite savo nemokamą 30 dienų bandomąją versiją dabar ir pagerinkite klientų patirtį!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.