Kas yra klientų rekomendavimo indeksas?
Klientų rekomendavimo indeksas – tai statistinis rodiklis, rodantis klientų lojalumą. Jis parodo, kiek tikėtina, kad klientas rekomenduos jūsų paslaugas ar produktus kitiems žmonėms. Jis taip pat padeda nustatyti klientus, kurie yra linkę atsisakyti jūsų paslaugų.
Atliekant klientų rekomendavimo indekso analizę paprastai pateikiami keli klausimai, kuriais siekiama nustatyti klientų elgesio priežastis, t. y., ar jie aktyviai reklamuoja jūsų produktus, ar velkasi užnugaryje.
Frequently Asked Questions
Kas yra klientų rekomendavimo indeksas (NPS)?
Klientų rekomendavimo indeksas (angl. NPS) – tai rodiklis, kuriuo vertinamas klientų lojalumas konkrečiai įmonei. Tai alternatyvus klientų pasitikėjimo rodiklis. Remiantis „Bain & Company“ atliktais tyrimais, NPS gali padidinti įmonės pajamas.
Kaip apskaičiuoti NPS?
Norėdami apskaičiuoti NPS, iš reklamuotojų procentinės dalies atimkite kritikų procentinę dalį. Pavyzdžiui, jei 50 % respondentų buvo reklamuotojai, o 20 % – kritikai, NPS rezultatas bus 30 %. Kuo didesnis procentas, tuo geriau jūsų verslui.
Ar galima matuoti NPS per „LiveAgent“?
Naudodamiesi „LiveAgent“ galite išmatuoti klientų rekomendavimo indeksą. Kaip naudotojas turite prieigą prie visų įrankių, reikalingų apklausoms atlikti ir klientų pasitenkinimui matuoti. „LiveAgent“ siūlo integraciją su „Nicereply“. Tai visiškai pritaikoma klientų pasitenkinimo apklausų priemonė. Ji suteikia daugybę apklausų platinimo klientams būdų.
Jeigu norite sužinoti daugiau apie klientų rekomendavimo indeksą, kviečiame perskaityti straipsnį apie klientų rekomendavimo indeksą (NPS). Jame rasite išsamų paaiškinimą, kas yra NPS ir kaip jis gali padėti jūsų verslui. Taip pat, jei jus domina, kaip įvertinti savo komandos darbą, būtinai apsilankykite puslapyje apie agentų vertinimą. Šis straipsnis suteiks jums vertingų įžvalgų, kaip pagerinti klientų aptarnavimą.
Sužinokite, kaip efektyvi klientų patirtis gali padidinti jūsų pardavimus ir pajamas. Investuokite į geresnį klientų aptarnavimą su LiveAgent, kuris siūlo daugiakanalę komunikaciją ir galingas funkcijas, tokiomis kaip savitarnos portalas ir automatizuotas bilietų paskirstymas. Pradėkite savo nemokamą 30 dienų bandomąją versiją dabar ir pagerinkite klientų patirtį!