What are customer lists?
Your customer lists are basically lists of your previous or current buyers based on a set of criteria. You can choose how and based on which data you build your customer lists.
Some of the most common use cases of customer lists include:
- Obtaining leads – If a client purchased from your business before, and they were happy with your products and services, they are likely to do so again. This is where customer lists become valuable assets. You can use your previous customer lists to contact and nurture them toward making further purchases.
- Customer service – Using customer lists can help you gather feedback and valuable insights from your clients. This way, you can improve your service, enhance customer experiences, boost your conversion rate, and generate more profit.
- Maintaining relationships – Having customer data categorized and ready for use helps you deliver better, more personalized interactions. This, in turn, helps increase customer satisfaction, builds trust, and maintains relationships with your clients.
- Marketing – Data stored in customer lists and databases are invaluable in developing successful marketing strategies. From customers’ past purchases to their preferences and buying behaviors, this information allows marketers to deliver effective targeted marketing campaigns.
These are not the only use cases for customer lists. Don’t be afraid to experiment and come up with new ways on how customer lists can improve your business operations and drive more sales.
Improve your contact management with LiveAgent
LiveAgent has advanced features that will make your communication and contact management efficient, easy, and comprehensive. Start our free 30-day trial today!
Frequently Asked Questions
Kas yra klientų sąrašai?
Klientų sąrašas yra klientų grupė, kuri buvo apibrėžta pagal konkrečius kriterijus. Tokie kriterijai gali būti, pavyzdžiui, esami pirkėjai arba klientai, kurie pirko per tam tikrą laikotarpį. „LiveAgent“ galite sukurti savo klientų sąrašus.
Kaip pasiekti klientų sąrašus „LiveAgent“?
Ar galima redaguoti klientų sąrašus „LiveAgent“?
Jei reikia, galite redaguoti klientų, prie kurių turite prieigą, sąrašus per „LiveAgent“. Svarbu juos koreguoti ir atnaujinti, nes tai palengvina jūsų darbą.
Jei jus domina, kaip pagerinti savo klientų aptarnavimą, būtinai peržiūrėkite klientų aptarnavimo įmonės straipsnį. Sužinosite, kas yra klientų aptarnavimo įmonės ir kaip jos gali padėti jūsų verslui.
Taip pat galite perskaityti apie atsakymus į klausimus apie produktą/paslaugą. Čia rasite šablonus, kurie padės atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus ir pagerins jūsų klientų patirtį.
Jeigu norite išsiaiškinti, koks skirtumas tarp klientų aptarnavimo ir techninio aptarnavimo, apsilankykite pagalba klientams ir klientų aptarnavimas puslapyje. Tai padės jums suprasti, kaip efektyviai rūpintis savo klientais.
Jei svarstote, kaip integruoti klientų aptarnavimą į vartotojų įvedimo procesą, žvilgtelėkite į vartotojo įvedimą – klientų aptarnavimas straipsnį. Jame rasite praktinių patarimų, kaip padėti klientams rasti atsakymus ir sumažinti aptarnavimo užklausas.
Jei jums įdomu, kas yra CRM programinė įranga, apsilankykite CRM programinė įranga puslapyje. Sužinosite, kaip šis įrankis gali padėti valdyti klientų santykius ir pagerinti jūsų aptarnavimą.
Galiausiai, norėdami sužinoti apie agentų vertinimą ir jo svarbą, peržiūrėkite agento vertinimas straipsnį. Tai suteiks jums žinių, kaip vertinti agentų darbą ir tobulinti jų veiklą.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.