Kas yra kontekstinė pagalba?
„LiveAgent“ siūlo paieškos valdiklius, įterptus į jūsų svetainę su kontekstine pagalba. Kontekstinė pagalba automatiškai siūlo žinių bazės straipsnius pagal raktinius žodžius, kuriuos pradedate vesti. Tai tikrai pagerina klientų patirtį ir gali sumažinti naujų pateiktų bilietų skaičių.
Frequently Asked Questions
Kas yra kontekstinė pagalba?
Kontekstinė pagalba teikia padeda konkrečiame programinės įrangos būsenos taške tiksliai su ta būsena susijusioje situacijoje. Tiksliau tariant, tai reiškia, kad yra tik pati būtiniausia informacija, kurios reikia klientui jo problemai įveikti. Tokios pagalbos teikimas yra įterptas tiesiai į sąsają.
Kaip veikia kontekstinė pagalba?
Kontekstinė pagalba paprastai veikia taip, kad sistema gali pasiūlyti vartotojui, kokius straipsnius ar kitą turinį jis turėtų perskaityti pagal puslapio, kurį jis naršo, URL. Tai yra geriausi pasiūlymai, kurie turėtų padėti klientui išspręsti jo problemą.
Ar „LiveAgent“ teikia kontekstinę pagalbą?
„LiveAgent“ siūlo paieškos valdiklius, kuriuos galite įterpti bet kurioje savo svetainės vietoje. Tai leidžia klientui gauti kontekstinę pagalbą. Sistema automatiškai pasiūlo straipsnius iš žinių bazės, kuriuose galima rasti informacijos tam tikra tema pagal įvestus raktinius žodžius.
Po to, kai baigsite skaityti apie kontekstinę pagalbą, apsvarstykite, kaip žinių bazė gali padėti jūsų klientams greitai rasti atsakymus į savo klausimus. Tai puikus būdas pasiūlyti savitarnos sprendimus ir sumažinti klientų aptarnavimo apkrovą. Taip pat patikrinkite, kas yra klientų aptarnavimo ataskaitos, kad sužinotumėte, kaip jos gali padėti pagerinti jūsų klientų aptarnavimo kokybę ir efektyvumą. Šios ataskaitos suteikia vertingos įžvalgos apie jūsų komandos veiklą ir klientų pasitenkinimo lygį.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.