Kas yra laukiantis bilietas?
Bilieto pažymėjimas laukiančiu yra būdas pranešti, kad bilieto sprendimui reikia daugiau laiko. Kai bilietas pažymėtas Laukiančiu, jo SLA laikmatis yra sustabdomas. Už bilietą atsakingam agentui suteikiamas papildomas laikas sprendimo suradimui.
Bilieto gyvavimo ciklo metu, nebūtina jį pažymėti Laukiančiu, nes gali būti, jog bus galimybė jį išspręsti nedelsiant ir Pažymėti Išspręstu.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia laukiantis bilietas?
Laukiantis bilietas yra toks bilietas, kurio sprendimui reikia daugiau agento laiko arba reikalinga papildoma informacija, norint išspręsti kliento problemą. Tai dažniausiai yra antrasis bilieto gyvavimo ciklo etapas.
Ar turite pažymėti visus bilietus, kaip laukiančius?
Ne kiekvieną bilietą reikia žymėti kaip laukiantį. Jei agentas gali greitai pateikti atsakymą, tuomet bilietui nereikalingas laukiančiojo statusas. Šis žymėjimas yra naudingas tiems agentams, kurie turi daug bilietų ir nori nurodyti, kad klientas vis dar laukia pagalbos dėl šio bilieto.
Kur LiveAgent galite peržiūrėti laukiančius bilietus?
Laukiančių bilietų sąrašą galite patikrinti bilietų skiltyje, šalia visų bilietų. Taip pat galite filtruoti sąrašą, kad būtų rodomi tik laukiantys bilietai.
Po to, kai susipažinote su laukiantiems bilietams skirta informacija, rekomenduojame perskaityti apie sustabdytą bilietą. Sužinosite, kas yra sustabdytas bilietas ir kaip jis gali būti valdomas jūsų klientų aptarnavimo procese. Taip pat verta pasigilinti į išspręstus bilietus, kur aptarsime, kaip greičiau išspręsti bilietus ir koks skirtumas tarp uždaryto ir išspręsto bilieto. Norint plėsti savo žinias, peržiūrėkite informaciją apie bilietų laukelius, kurie padeda tvarkyti ir saugoti svarbią informaciją apie bilietus. Galiausiai, pasidomėkite klientų aptarnavimo įmonėmis ir jų veiklos principais, kad suprastumėte, kaip jos gali padėti pagerinti jūsų klientų aptarnavimą.