Kas yra internetinių pokalbių palaikymas?
Live chat is one of the tools of a help desk software that enables customers to contact you through your website.
Customers can start a new chat for support questions, issues, or any other type of communication with customer care representatives. Live chat provides a convenient way for them to do so, and for customer support reps to quickly address issues without escalating.
When choosing the right help desk solution complete with a native live chat application, it is important to consider the speed of the live chat widget, as well as the functionality and advanced chat options. The faster the chat button widget loads, the faster you can convert your website visitors into paying customers. To learn more about live chat, check out this link.
Kaip galiu pasikalbėti su klientų aptarnavimu?
Customers can communicate with customer support agents in real time by utilizing a website chat plugin that is placed on the business’s site.
Ar klientams patinka internetiniai pokalbiai?
Both customers and businesses love live chat support because it’s quick, efficient, and cost-effective. With live chat, customers can get answers to their questions in a matter of minutes. Although the average response time for live chat queries varies from business to business and from industry to industry, it is a universally accepted notion that live chat queries should be answered significantly faster than emails and phone calls.
On top of that, many companies offer video live chat and other options that make it easy for both customers and support agents to quickly and efficiently address any issues. Live chat for WordpPress websites is a must have feature that makes communication with customers easy and efficient.
If you’re ready to discover how you can improve your customer service with live chat, try LiveAgent’s free 14-day live chat trial.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia internetiniai pokalbiai?
Pagalbos teikimas internetiniais pokalbiais yra galimybė internetu palaikyti tekstinį pokalbį tarp kliento ir aptarnavimo komandos. Naudojant internetinius pokalbius, klientai gali siųsti savo klausimus apie bendrovės siūlomus produktus ar paslaugas ir greitai gauti atsakymus. Internetiniai pokalbiai taip pat automatizuoja ir pagreitina klientų aptarnavimo komandos darbą.
Kokie yra internetinių pokalbių palaikymo elementai?
Pati svarbiausia internetinių pokalbių dalis yra ta, kad jie suteikia lengvo bendravimo galimybę. Be to, jie leidžia klientams sąveikauti ir dalintis emocijomis, vaizdo įrašais ir balso pranešimais. Svarbus aspektas yra tas, kad klientai gali bet kuriuo metu pradėti pokalbį ir beveik iš karto gauti atsakymą.
Kaip LiveAgent teikia pagalbą internetiniais pokalbiais?
Internetiniai pokalbiai yra prieinami LiveAgent. Tai suteikia galimybę LiveAgent naudojančioms klientų aptarnavimo komandoms teikti pagalbą klientams realiuoju laiku. Joje yra įtrauktos visos reikalingos funkcijos.
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip internetiniai pokalbiai gali pagerinti jūsų verslą, rekomenduojame perskaityti straipsnį apie internetinius pokalbius. Čia sužinosite, kodėl įmonės naudoja šią technologiją ir kokias problemas ji padeda spręsti. Taip pat verta apsilankyti puslapyje apie pokalbius realiuoju laiku. Iš šio straipsnio sužinosite, kaip tokie pokalbiai gali padidinti klientų pasitenkinimą ir sumažinti veiklos kaštus.
Tiesioginis internetinis pokalbis
Tiesioginis internetinis pokalbis yra realiuoju laiku vykstantis bendravimas tarp kliento ir klientų atstovų naudojant integruotus internetinius pokalbius.