Kas yra makrokomanda?
Gali būti keletas konkrečių veikmsų, kuriuos jūsų pagalbos komanda nuolat kartoja. Siekdami taupyti jų laiką, jūs galite sukurti paruoštus atsakymus ar veiksmus, bei leisti savo komandai juos naudoti ir kiekvieną kartą iš naujo nebekartoti viso proceso.
Makrokomanda (arba atsakymų šablonai ar paruošti atsakymai) yra greitas būdas atsakyti į jūsų klientų poreikius. Jie taip pat padeda užtikrinti skirtingų pagalbos komandos narių atsakymų vientisumą.
Sužinokite daugiau apie LiveAgent Iš anksto paruoštus atsakymus
Frequently Asked Questions
Kas yra Makrokomanda?
Makrokomandos yra pranešimo šablonas, kuris yra siunčiamas klientui, kai yra gaunamas atitinkamas pagalbos bilietas. Makrokomandų dėka, jūs galite automatizuoti savo darbą, nes jie suteikia galimybę pateikti pasikartojančius atsakymus. Agentui nebereikia kiekvieną kartą naujo pranešimo.
Ar verta naudoti Makrokomandas?
Makrokomandų naudojimas yra būtinas. Be jokios abejonės, jie palengvina darba ir taupo laiką. Jie jums leidžia automatizuoti jūsų darbą, nes jums nebereikia daugybę kartų kartoti tų pačių žinučių, kai klientams kyla tie patys klausimai. Dėl to, klientai gauna beveik momentinius atsakymus į savo klausimus.
Ar LiveAgent suteikia makrokomandas?
LiveAgent teikia makrokomandas. Iš anksto paruoštos žinutės jums leis greitai atsakyti į dažnai pasitaikančias užklausas, naudojant įprastą atsakymą. Vietoje atsakymo rašymo, agentai gali išsiųsti jau paruoštą žinutę, kurioje būtų nurodyta, kaip klientui išspręsti problemą.
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip pagerinti savo klientų aptarnavimą, būtinai perskaitykite mūsų straipsnį apie klientų aptarnavimą vietoje ir per nuotolį. Sužinokite apie šių dviejų metodų privalumus ir trūkumus bei kada verta juos naudoti.
Taip pat verta peržiūrėti straipsnį apie pagalbą klientams ir klientų aptarnavimą, kuriame paaiškinamas skirtumas tarp šių sąvokų ir kaip tinkamai jas įgyvendinti. Gaukite naudingų patarimų, kaip užtikrinti aukščiausios klasės klientų aptarnavimą.
Galiausiai, įkvėpimo ir motyvacijos semkitės iš mūsų klientų aptarnavimo citatų, posakių ir šūkių. Šis straipsnis padės geriau suprasti klientų svarbą ir kaip į juos orientuotis kasdienėje veikloje.
Atraskite, kaip pagrindiniai agentai gali padėti jūsų verslui užtikrinti stabilumą, sumažinti išlaidas ir pagerinti klientų patirtį. Sužinokite, kaip LiveAgent gali padidinti produktyvumą ir klientų pasitenkinimą. Išbandykite nemokamai ir patirkite pažangiausią klientų aptarnavimo sprendimą rinkoje!
Atraskite, kaip efektyvūs mokymai gali paruošti jūsų klientų aptarnavimo agentus puikiai aptarnauti klientus. Sužinokite apie nuolatinių seminarų svarbą, naujų įgūdžių tobulinimą ir komandos efektyvumo gerinimą. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją be įsipareigojimų ir pakelkite savo klientų aptarnavimą į naujas aukštumas!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.