Kas yra daugiakanalis aptarnavimas?
Integruokite skirtingus bendravimo kanalus ir suteikite savo klientams platų pasirinkimą, kaip su jumis susisiekti.
Jūs galite rinktis iš plataus socialinės žiniasklaidos platformų, tokių kaip “Facebook” ir “Twitter”, pasirinkimo, bei pasiekti platesnę auditoriją ir pritraukti naujų potencialių klientų.
Pabandykite išplėsti savo verslą į daugiau įrenginių tipų ir visur bei visada tapkite lengviau pasiekiami. Jūs galite išplėsti savo verslą į mobiliuosius telefonus, el. pašto tiekėjus ar pradėti naudoti paslaugas, kurios leistų momentiškai susisiekti su klientais.
Frequently Asked Questions
Koks yra daugiakanalės pagalbos apibrėžimas?
Daugiakanalė pagalba reiškia daugiakanalį klientų aptarnavimą sudarytą iš daugiau nei dviejų skirtingų kanalų. Tai apima situacijas, kuomet įmonė siūlo savo klientams pagalbą per daugybę skirtingų kanalų, o klientais gali pasirinkti jiems patogiausią. Tokiu būdu, įmonės gali teikti pagalbą klientams jų pasirinktu kanalu.
Kokie yra daugiakanalės pagalbos principai?
Yra keletas daugiakanalės veiklos taisyklių. Pirmoji yra jūsų tikslinės auditorijos supratimas. Dėl to, jūs galite sužinoti, kur reikia daugiau jūsų potencialių klientų atstovų ir kokiu būdu jie labiausiai nori su jumis susisiekti. Kita taisyklė yra aptarnavimo, o ne kanalų planavimas. Svarbu galvoje žinoti tikslą, o ne tik kelią. Dar viena taisyklė yra ta, kad retai taip nutinka, jog klientai eitų tiesiai iš taško A į tašką B. Turėtumėte žinoti, jog jie dažnai išsuka iš kelio. Dar viena taisyklė - klientų patirtis neturi ribų, todėl darbuotojų ir viso prekės ženklo bendravimas turėtų būti nuoseklus. Galiausiai, yra labai svarbu išbandyti skirtingus sprendimus.
Ar jūs galite teikti daugiakanalį aptarnavimą naudodami LiveAgent?
Su LiveAgent, jūs galite teikti daugiakanlį aptarnavimą. LiveAgent yra daugiakanlė pagalbos tarnyba. Į vieną aplikaciją integruojamas El. paštas, Internetiniai Pokalbiai, Telefonas, "Facebook" ir "Twitter". Dėl to, jūsų prekės ženklo klientų aptarnavimas gali būti vykdomas daugiakanaliu lygmeniu.
Jeigu jus domina daugiau sužinoti apie daugiakanalę pagalbą, apsilankykite mūsų straipsnyje apie pagalbos centrą. Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus ir sužinosite, kaip pagerinti klientų aptarnavimą. Taip pat galėtumėte perskaityti apie klientų aptarnavimo įmones, kad geriau suprastumėte jų veiklą ir kaip jos gali padėti jūsų verslui. Ši informacija padės jums atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus ir suteiks idėjų, kaip pagerinti jūsų klientų aptarnavimą.
Apsilankykite „LiveAgent“ ir sukurkite neribotą kiekį individualizuotų klientų portalų su unikaliais dizainais ir nustatymais. Išbandykite daugialypę žinių bazę nemokamai ir atskirkite savo klientų aptarnavimą pagal prekės ženklo gaires. Pradėkite nemokamą 14 dienų bandomąją versiją be kreditinės kortelės.
Reikia pagerinti savo klientų aptarnavimą?
Pagerinkite savo klientų aptarnavimą su LiveAgent! Sužinokite, kaip išlaikyti žmogiškąjį ryšį, net naudojant pokalbių robotus, ir kaip įvertinti klientų pasitenkinimą naudojant CSAT, NPS, CES ir FRT rodiklius. Pasiūlykite suasmenintą, daugiakanalį aptarnavimą ir žaibiškai greitus atsakymus. Išbandykite nemokamai 30 dienų!