Kas yra neapribotas agentas?
Neapribotas agentas – tai agento vaidmuo, suteikiantis agentams visišką prieigą prie visų bilietų. Jis gali viską tvarkyti be jokių apribojimų, nes nėra apribotas konkrečia grupe ar organizacija. Programoje „LiveAgent“ jis vadinamas administratoriumi. Administratorius gali viską valdyti ir taip pat konfigūruoti sistemą.
Frequently Asked Questions
Kaip apibrėžti neapribotą agentą?
Neapribotas agentas – tai agentas, turintis prieigą prie visų klientų aptarnavimo programinėje įrangoje esančių bilietų. Tai reiškia, kad agentas gali pasiekti visus bilietus. Bet kokios konkrečios bilietų grupės gali būti paslėptos.
Kokius leidimus turi neapribotas agentas?
Neapribotas agentas gali naudotis visais bilietais, t. y. jam netaikomi jokie apribojimai. Tokie agentai ypač naudingi kuriant paleidiklius.
Ar galima „LiveAgent“ sistemoje nustatyti agentą be apribojimų?
„LiveAgent“ sistemoje galima sukurti neapribotus agentus. Šis vaidmuo veikia kaip administratorius. Administratorius, be kita ko, gali valdyti visus bilietus ir konfigūruoti sistemą. Nėra jokių apribojimų, kurie būtų taikomi tik tam tikrai bilietų grupei.
Po to, kai susipažinote su neapriboto agento sąvoka, rekomenduojame perskaityti straipsnį apie kliento įžvalgas, kad sužinotumėte, kaip šios įžvalgos gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą. Taip pat galėsite sužinoti, kokiais būdais rinkti klientų įžvalgas ir kokią naudą jos gali suteikti jūsų verslui.
Kitas žingsnis galėtų būti susipažinti su paskyros administratoriaus vaidmeniu LiveAgent sistemoje. Sužinosite, kokias atsakomybes ir sugebėjimus turėtų turėti jūsų administratorius, taip pat kaip nustatyti ir pašalinti administratorių.
Ne mažiau svarbus yra straipsnis apie klientų aptarnavimo įmones, kuriame sužinosite apie šių įmonių veiklą ir kaip jos gali padėti pagerinti jūsų klientų aptarnavimo kokybę. Straipsnyje taip pat rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie klientų aptarnavimo įmones.
Galiausiai, jei norite sužinoti daugiau apie skirtingų pagalbos centrų tipus, rekomenduojame perskaityti straipsnį apie apribotą pagalbos centrą. Čia galėsite palyginti apriboto ir neapriboto pagalbos centro privalumus bei trūkumus.
Atraskite, kaip pagrindiniai agentai gali padėti jūsų verslui užtikrinti stabilumą, sumažinti išlaidas ir pagerinti klientų patirtį. Sužinokite, kaip LiveAgent gali padidinti produktyvumą ir klientų pasitenkinimą. Išbandykite nemokamai ir patirkite pažangiausią klientų aptarnavimo sprendimą rinkoje!
Sužinokite, kas yra klientų atstovas ir jo vaidmenys įmonėje. Klientų atstovas bendrauja su klientais organizacijos vardu, siekdamas užtikrinti aukštą pasitenkinimo lygį. Sužinokite svarbiausius įgūdžius ir kaip juos tobulinti bei įtraukti į LiveAgent programą. Pradėkite nemokamą „LiveAgent“ bandomąją versiją ir valdykite klientų užklausas iš vienos sąsajos!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.