Kas yra neatsakyti bilietai?
Neatsakyti bilietai yra terminas, kurį klientų aptarnavimo vadybininkai vartoja apibūdinti susikaupusiems bilietams per tam tikrą laikotarpį. Bilietai gali likti neatsakyti dėl keleto priežasčių: didelio gaunamų bilietų kiekio, menko specialistų darbo efektyvumo arba tiesiog staigaus vienkartinio šuolio.
Labai svarbu sekti neatsakytus bilietus, kad išsiaiškintumėte, ar reikia naujų darbuotojų, o gal daugiau apmokyti esamus klientų aptarnavimo atstovus. Tai suteikia jums bendro podūdžio informacijos apie jūsų klientų aptarnavimo komandos veiklą ir ar reikia papildomos darbo jėgos.
Jei bilietų rezerve yra per daug netsakytų bilietų, klientai gali būti nepatenkinti.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia neatsakyti bilietai?
Neatsakyti bilietai yra terminas, kurį klientų aptarnavimo vadybininkai vartoja apibūdinti susikaupusiems bilietams per tam tikrą laikotarpį. Bilietai gali likti neatsakyti dėl įvairių priežasčių: didelio gaunamų bilietų kiekio ar menko specialistų darbo efektyvumo. Neatsakyti bilietai taip pat yra puikus rodiklis, į kurį reikia atkreipti dėmesį, norint sužinoti, kiek efektyvus jūsų klientų aptarnavimo procesas. Tai taip pat padeda įvertinti klientų pasitenkinimo lygį
Kokia yra bilietų neatsakymo rizika?
Rizika, susijusi su neatsakytais bilietais, visų pirma yra per lėtas gaunamų užklausų tvarkymas, kuris gali nuvilti klientus, ir mažas agentų efektyvumas, kuris gali atsirasti ne tik dėl per didelio darbo krūvio, bet ir dėl neteisingo prioritetų nustatymo. Kai tai vyksta retkarčiais, gali reikšti, kad tam tikrais laikotarpiais klientų susidomėjimas išauga, tačiau jei tai tampa reguliaru, gali turėti įtakos klientų pasitenkinimui ir prekės įvaizdžiui.
Kaip išvengti neatsakytų bilietų?
Norėdami išvengti bilietų sankaupos, galite bilietus suskirstyti pagal pirmenybę. Tai tikrai turėtų palengvinti ir efektyvinti jūsų darbą. Paprašykite savo komandos dirbti išvien ir padėti vieni kitiems atsakyti į bilietus. Tinkamo darbo ritmo palaikymas taip pat padeda efektyviai susitvarkyti su bilietais.
Jei jau supratote, kas yra neatsakyti bilietai, galite sužinoti daugiau apie klientų aptarnavimo įmones ir jų funkcijas. Tai padės jums geriau suprasti, kaip efektyviai valdyti klientų užklausas. Taip pat galite pasidomėti, kas yra laukiantis bilietas ir kaip jis skiriasi nuo neatsakytų bilietų. Ši informacija gali padėti optimizuoti jūsų klientų aptarnavimo procesą. Galiausiai, jei norite sužinoti daugiau apie išskirtinį klientų aptarnavimą, perskaitykite straipsnį apie puikų klientų aptarnavimą. Tai padės jums pasiekti aukščiausią aptarnavimo lygį ir užtikrinti, kad jūsų klientai būtų patenkinti.