Kas yra nemokamas interneto pokalbis?
Nemokamas interneto pokalbis yra sistema, skirta dviejų ar daugiau žmonių bendravimui realiuoju laiku internetu. Nemokamam interneto pokalbiui nereikia specialios pokalbių programinės įrangos – vartotojai naudoja tik žiniatinklio sąsajas, todėl tam reikia tik žiniatinklio naršyklės. Žinoma, tai yra visiškai nemokama kiekvienam vartotojui. Ši funkcija leidžia vartotojams tuo pačiu metu keistis tekstiniais arba balso pranešimais su kitais vartotojais. Tai greitas, paprastas ir lengvas bendravimo būdas.
Frequently Asked Questions
Kas yra nemokamas interneto pokalbis?
Nemokamas interneto pokalbis yra komunikacijos kanalas, leidžiantis susisiekti dviems ar daugiau žmonių. Tam nereikia specializuotos pokalbių programinės įrangos. Sąsajos pasiekiamos žiniatinklio naršyklėje. Kaip rodo pavadinimas, pokalbiai yra visiškai nemokami bet kuriam vartotojui.
Ar kiekvienam verslui reikia nemokamų internetinių pokalbių?
Tai nėra privaloma, bet jei norite, kad jūsų klientų aptarnavimas būtų aukščiausio lygio ir siekiate konkuruoti, turėtumėte jį įdiegti savo įmonėje. Tai leidžia klientui gauti atsakymą į klausimą realiu laiku, todėl pasitenkinimas aptarnavimu yra didesnis nei susisiekiant kitu kanalu. Tokiu būdu užmezgami santykiai su klientais, o tai virsta pardavimais.
Ar „LiveAgent“ teikia nemokamus interneto pokalbius?
Žinoma, „LiveAgent“ siūlo nemokamą internetinį pokalbį. Tai vienas pagrindinių komunikacijos kanalų, kurį labiausiai mėgsta klientai. Nemokama tiesioginių pokalbių programa, kurią siūlo „LiveAgent“, yra greičiausias valdiklis rinkoje, kurį galima pritaikyti pagal savo poreikius ir bendravimo kalbą.
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip internetinių pokalbių programinė įranga gali pagerinti jūsų svetainės veiklą, rekomenduojame perskaityti straipsnį apie nemokamą internetinių pokalbių programinę įrangą jūsų svetainei. Sužinosite, kodėl ji yra būtina ir kokią naudą gali suteikti jūsų verslui.
Taip pat galite sužinoti apie internetinių pokalbių etiketo svarbą klientų aptarnavime. Straipsnyje pateikiami pavyzdžiai ir taisyklės, padėsiančios užtikrinti aukštos kokybės bendravimą su klientais.
Norėdami integruoti tiesioginio pokalbio internetu mygtuką savo svetainėje, peržiūrėkite mūsų vadovą, kaip tai padaryti, straipsnyje Kaip savo svetainėje patalpinti tiesioginio pokalbio internetu mygtuką. Čia rasite geriausius patarimus, kaip efektyviai naudoti šią funkciją.
Klientų aptarnavimas internetu
Sužinokite, kaip „LiveAgent“ gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą internetu, integruodamas tiesioginius pokalbius, skambučius, el. laiškus ir socialinius tinklus vienoje platformoje. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją ir patirkite sklandų klientų aptarnavimą be įsipareigojimų.
Atraskite, kaip LiveAgent pokalbių programos gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą. Nemokamas, lengvai naudojamas tiesioginių pokalbių įrankis leis bendrauti realiu laiku ir padidinti klientų pasitenkinimą. Pradėkite nemokamą bandymą be įsipareigojimų ir susipažinkite su daugiau nei 175 funkcijomis, kurios padės jūsų verslui augti!
Internetinių pokalbių palaikymas
Internetinių pokalbių palaikymas - greitas ir efektyvus klientų aptarnavimas jūsų svetainėje. Išbandykite nemokamai su LiveAgent!