Kas yra nestabilumo buferis?
Nestabilumo buferis yra būdas valdyti balso paketus VoIP skambučio metu. Kai procesas vyksta sklandžiai, VoIP srautas taip pat yra sklandus. Dauguma VoIP skambintojų niekada nepastebės nestabilumo buferio veikimo. Kartais, dėl tinklo apkrovų, nestabilumo buferis gali sukelti problemų. Nestabilumo buferio naudojimas yra puikus būdas pagerinti savo balso skambučius, VoIP skambučių metu. Skambučių atlikimas naudojant VoIP nestabilumo buferį reiškia, kad jūsų garso kokybė bus aukštesnė.
Ką daro nestabilumo buferis?
Geriausias būdas paaiškinti nestabilumo buferio vaidmenį yra naudojant pavyzdį. Kai vykdote VoIP skambutį, jūsų pokalbis yra konvertuojamas į daugybę smulkios apimties serijų, vadinamų “paketais”. Kai šie paketai yra gaunami kitame pokalbio gale, jie yra sudėliojami teisinga tvarka.
Now imagine your call involved 100 packets of data. If packet 90 arrived before packet 10, the conversation would be out of order and confusing. Imagine the conversational difficulty of understanding someone if their words arrived out of order! Proper real-time communication with customers is impossible when excessive jitter occurs.
Siekiant išvengti tokių problemų, netolygumo buferio funkcija naudoja laiko delsimą. Šio uždelsto laiko metu yra gaunami VoIP paketai ir tinkamai sutvarkomi, prieš jums kažką išgirstant. Sistema laikinai saugo paketus, kol jie visi yra tinkamai sutvarkomi. Pirmiausiai pradėkite nuo numatytųjų netolygumo buferio nustatymų ir įsitikinkite, ar jis padeda išspręsti jūsų problemą. Jei problema tęsiasi, kreipkitės į savo tinklo administratorių ir gaukite naudingų patarimų.
Kadangi tinklo perkrovos dienos eigoje labai smarkiai keičiasi, prisitaikančio netolygumo buferio naudojimas yra labai naudingas. Prisitaikančio netolygumų buferio naudojimas gali skirtingais būdais tvarkyti jūsų duomenis, kad būtų išvengta detalių buferio.
All-in-one communication platform
LiveAgent offers virtual call center that works with VoIP phone system.
Kur naudojamas netolygumo buferis?
Similar to acoustic echo cancellation, a jitter buffer is commonly used to improve audio quality in VoIP systems. There are a few specific situations where it makes sense to use a jitter buffer. Before changing your VoIP service provider to boost communication quality, use these tips first.
- Network congestion
Kai keletas vartotojų ir įrenginių naudojasi tuo pačiu tinklo prisijungimu, tinklui gali būti sudėtinga neatsilikti. Susidarius tokiai situacijai, netolygumo buferis gali pagerinti garso kokybę. Jei turite nuolatinį prastą interneto ryšį, apmąstykite galimybę pasigerinti savo interneto paslaugas. Jūs galite stebėti esamas tinklo sąlygas naudodami tokius nemokamus įrankius, kaip speedtest.net. Šis nemokamas įrankis išmatuos jūsų parsisiuntimo greitį, išsiuntimo greitį ir kitus rodiklius.
On LiveAgent’s side, the agent’s bandwidth is only used once your chosen VoIP provider establishes a connection with our servers. Follow this link for more information.
- Network latency
Dar apibūdinamas kaip vėlavimas, tiklo uždelsimas gali įtakoti paketų praradimą ir nestabilumą. Siekiant geriausio našumo, didžiausias vėlavimas turėtų būti 150 milisekundžių, tačiau kalbant apie VoIP uždelsimą, kuo jis yra mažesnis, tuo geriau.
- Video conferencing
Vaizdo konferencijos sesija naudoja didelį pralaidumo kiekį. Dėl to, net ir nedidelė tinklo perkrova gali sutrikdyti vaizdą. Pasidomėkite, ar jūsų vaizdo konferencijų teikėjas turi vaizdui pritaikyta nestabilumo buferį. Jei jūsų interneto greitis yra nepakankamas, gali nukentėti net ir pats nuostabiausias HD kokybės vaizdo konferencijų sprendimas.
- Voice quality problems
Jei pastebėjote, kad pralaidumo testo metu, jūsų parsisiuntimo greitis mažėja, nestabilumo buferis gali išspręsti balso kokybės problemas. Taip pat svarbu atliekant balso skambučius ar konferencijos pokalbius vengti nereikalingo pralaidumo naudojimo (pvz., vaizdo transliavimo).
It is also important to note that there are other causes of poor call quality. For example, your sound quality may suffer if you are using a wireless connection. In that case, using an ethernet cable can make your video calls and overall voice quality much better.
Completely browser-based video calling
Benefit from both chats and calls with LiveAgent's video call feature
Kaip nustatyti nestabilumo buferį?
Putting a jitter buffer in place is usually relatively straightforward. Start by contacting your VoIP provider and ask them to turn on the jitter buffer. In many cases, the VoIP provider can handle the technical details for you.
Kai kuriais atvejais, norint įgalinti nestabilumo buferio funkcionalumą, gali prireikti atlikti papildomų žingsnių. Pavyzdžiui, jūsų įmonė gali paprašyti prieigos prie VoIP tinklų. Jei daug žmonių jūsų įmonėje skambindami naudoja VoIP paslaugą, oficialios užklausos pateikimas tinklo administratoriui yra sumani idėja. Pirmą kartą nustačius nestabilumo buferį, kitiems vartotojams gali trumpam suprastėti interneto ryšys.
Provide a fantastic call center experience using VoIP services
LiveAgent offers over 50 integrations with a leading VoIP providers.
Frequently Asked Questions
Kas yra nestabilumo buferis?
Nestabilumo buferis yra būdas išvengti netolygaus garso ir pagerinti VoIP skambučių garso kokybę. Nestabilumo buferio technologija veikia pridedant minimalų užlaikymą jūsų įeinantiems ir išeinantiems skambučių paketams. Naudojant šią technologiją, jūs išvengsite paketų praradimo problemų. Atkreipkite dėmesį, kad nestabilumo buferis būna įvairių formų, pavyzdžiui statiniai nestabilumo buferiai ir dinaminiai buferiai. Siekiant išvengti problemų, palaikykite nestabilumo buferį priimtiname lygmenyje (pvz. 30 milisekundžių). Privatiems VoIP naudotojams priimtinas nestabilumas gali viršyti 30 milisekundžių, jei jie turi nebrangų interneto ryšį.
Ką daro nestabilumo buferis?
Nestabilumo buferis apsaugo nuo paketų praradimo garso skambučių metu. Kiekviena jūsų garso pokalbio transliacijos dalis yra trumpam patalpinama buferyje. Dėl to, konkretaus paketo gavimo laikas neįtakoja jūsų garso kokybės. Naudojant šią technologiją, paketų praradimas gali sutrikdyti jūsų pokalbį. Jūs galite atlikti nestabilumo duomenų analizę ir pagerinti VoIP skambučių efektyvumą.
Kur naudojamas nestabilumo buferis?
Jūsų tinklo administratorius gali pasiūlyti naudoti nestabilumo buferį keliems lygiams. Pavyzdžiui, galbūt jūs neturite galimybės naudoti tinklo kabelio. Tuo atveju, jei WiFi signalas yra silpnas, gali nukentėti jūsų kokybė. Naudodami nestabilumo buferį, jūs galite išvengti kokybės pablogėjimo problemų. Jei realaus bendravimo metu kiti naudoja vaizdo transliavimą, jums gali padėti nestabilumo buferio naudojimas. Nestabilumo buferis jums gali padėti išlaikyti skambučio kokybę, jei laikui bėgant kinta tinklo našumas.
Kaip sukurti nestabilumo buferį?
Yra keletas momentų, kada siekiant išvengti problemų, galite naudoti nestabilumo buferio mechanizmą. Jei dirbate įmonėje, galite paprašyti bendradarbių, kad jie darbo metu nenaudotų pagrindinių nestabilumą sukeliančių šaltinių, tokių kaip internetiniai žaidimai, vaizdo transliavimas ir didelies apimties bylų siuntimas. Taip pat turėtumėte susisiekti su savo tinklo administratoriumi ir papasakoti apie skambučių metu patiriamas balso kokybės problemas. Kai tik tinklo administratorius išsiaiškins jūsų padėtį, galite pasiūlyti naudoti nestabilumo buferio funkciją.
Sužinoję, kas yra nestabilumo buferis, galite giliau išnagrinėti, ką šis įrankis daro. Įdomu, kokia yra jo paskirtis? Sužinokite daugiau apie tai, ką daro nestabilumo buferis. Jei norite sužinoti, kur šis buferis dažniausiai naudojamas, patikrinkite straipsnį apie kur naudojamas netolygumo buferis. Galiausiai, jei norite sužinoti, kaip tinkamai nustatyti šį įrankį, peržiūrėkite mūsų vadovą apie kaip nustatyti nestabilumo buferį.
Discover the essence of customer loyalty and how it boosts your business profits in our comprehensive guide. Learn the importance of loyalty programs, superior customer service, and meeting customer expectations to foster long-lasting relationships. Join LiveAgent for free and elevate your support experience today!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.