Socialiniai tinklai tapo neatsiejama mūsų visuomenės dalimi. Tai platforma, kurioje galima bendrauti su draugais ir šeima, apsipirkti internetu, užsidirbti pinigų ir vis dažniau naudoti ją rinkodaros tikslais. Rinkodara socialinėse platformose gali būti nemokama arba mokama.
Kokie yra pagrindiniai skirtumai tarp mokamos ir organinės socialinės žiniasklaidos?
Jos abi…
… įtraukti į esamą ir pritraukti naujų auditorijų socialinės žiniasklaidos platformose, siekiant reklamuoti, parduoti ir reklamuoti savo produktą, verslą ar prekės ženklą. Jie abu naudoja esamas socialines platformas ir reikalauja buvimo socialinėje žiniasklaidoje. Ir kad jie būtų naudojami efektyviai, jiems abiems reikia tam tikrų įgūdžių.
Bet…
… organinis socialinių tinklų srautas yra nemokamas.
Ar mokamas geriau nei organinis?
Tai priklauso nuo jūsų biudžeto ir verslo tikslo. Kai kurie sako, kad organiniai įrašai yra tikresni. Kita vertus, mokami įrašai gali būti geriau orientuoti į auditoriją, tačiau netinkamai atlikti gali labiau pakenkti nei padėti, nes prarasite pinigų ir laiko. Gera žinia ta, kad efektyviai juos naudoti galima išmokti. Tiesą sakant, tikslingiausia derinti abi strategijas.
Abi strategijos žlunga, jei pažadai nevykdomi arba jei nereaguojate į sekėjus socialiniuose tinkluose.
Improve your social media customer service with LiveAgent
Social media support under one roof.
Žiūrėkite vaizdo įrašą apie natūralią ir mokamą socialinę mediją
Ekologiška socialinė žiniasklaida – tai turinys, kurį kuria, dalijasi ir reklamuoja gerbėjai ar sekėjai, reaguodami į prekės ženklo ar įmonės pranešimus, o mokama socialinė žiniasklaida – tai turinys, kurį prekės ženklas ar įmonė moka pateikti rinkai, kad pasiektų norimą rezultatą. pvz., daugiau sekėjų ar daugiau įsitraukimo. Naudodamos „LiveAgent“ pagalbos tarnybos programinę įrangą, įmonės gali efektyviai valdyti natūralias ir mokamas socialinės žiniasklaidos kampanijas. Integruota su socialinės žiniasklaidos kanalais, „LiveAgent“ teikia tokias funkcijas kaip automatiniai atsakymai, išsami analizė, DUK, žinių bazės ir daug daugiau. Tai leidžia komandoms greitai ir efektyviai atsakyti į socialinės žiniasklaidos užklausas bet kuriuo metu ir iš bet kurios vietos.
Frequently Asked Questions
Ar organinė socialinių tinklų rinkodara yra „mirusi“?
Ne, bet ji neabejotinai labai pasikeitė. Norint išnaudoti jos potencialą, svarbu prie šių pokyčių prisitaikyti. Kol žmonės bendraus socialiniuose tinkluose, tol organinis aspektas gyvuos.
Kodėl verta skelbti organinį socialinį turinį?
Norėdami palaikyti organišką savo prekės ženklo buvimą socialiniuose tinkluose, bendraukite su esamais klientais, palaikykite juos, informuokite apie naujienas ir puoselėkite santykius.
Kaip derinti mokamą ir organinį socialinių tinklų srautą?
Įgykite įgūdžių, kaip juos abu panaudoti kuo geriau. Pavyzdžiui, naudokite organinį srautą geriems, palaikantiems santykiams su esamais klientais, o mokamą – naujoms tikslinėms auditorijoms pasiekti.
Jei norite sužinoti daugiau apie pagrindinius skirtumus tarp mokamos ir organinės socialinės žiniasklaidos, rekomenduojame perskaityti kitą mūsų straipsnį. Jis paaiškina, kaip abi šios strategijos gali būti naudingos jūsų verslui. Taip pat, jei domitės, kaip pagerinti savo klientų aptarnavimą, mūsų straipsnis „Norite pagerinti klientų aptarnavimą?“ suteiks jums vertingų patarimų ir įžvalgų.
Socialinių tinklų valdymo kontrolinis sąrašas
Atraskite, kaip tapti socialinių tinklų nindze su mūsų kontroliniu sąrašu! Patobulinkite savo socialinių tinklų strategiją, valdykite profilius, stebėkite konkurentus ir planuokite kampanijas efektyviai. Nepamirškite jokių svarbiausių užduočių – tapkite socialinių tinklų valdymo profesionalu!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.