Kas yra pagalbinis peradresavimas?
Telekomunikacijų žodyne pagalbinis peradresavimas reiškia, kad skambutis gali būti nukreiliamas kitam vartotojui, galinčiam atsiliepti į skambutį. „LiveAgent“ programoje klientas laukia, kol jo skambutis bus priimtas, atmestas arba tiesiog liks neatsakytas. Tada jis peradresuojamas kitam agentui.
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip pagerinti klientų aptarnavimą, siūlome perskaityti straipsnį apie priedus straipsniuose. Šiame straipsnyje sužinosite, kaip žinių bazės ištekliai gali padėti jūsų komandai dirbti efektyviau.
Atraskite, kaip pagrindiniai agentai gali padėti jūsų verslui užtikrinti stabilumą, sumažinti išlaidas ir pagerinti klientų patirtį. Sužinokite, kaip LiveAgent gali padidinti produktyvumą ir klientų pasitenkinimą. Išbandykite nemokamai ir patirkite pažangiausią klientų aptarnavimo sprendimą rinkoje!
Atstovavimas klientų interesams
Sužinokite, kaip atstovavimas klientų interesams gali padidinti Jūsų verslo pardavimus ir klientų lojalumą. Atraskite sėkmės strategijas, įskaitant kvalifikuotų atstovų ugdymą ir klientų atsiliepimų svarbą. Pasinerkite į išsamų vadovą apie klientų patenkinimą ir lojalumo skatinimą.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.