Kas yra pagalbos prašymas?
Pagalbos prašymas yra jūsų įmonės tinklapio klientų ar lankytojų užklausa dėl klausimo, susijusio su jūsų įmone, paslauga ar produktu. Pagalbos prašymą dažniausiai sudaro tema ir tekstas, o kartais gali būti taikomos papildomos kategorijos.
Pagalbos užklausa gali būti pateikta tiesiogiai kaip el. laiškas į jūsų pagalbos el. pašto adresą (pvz. support@liveagent.com) arba naudojant jūsų svetainėje įdiegtą valdiklį. “Facebook” pranešimas ar skambutis taip pat gali būti laikomi pagalbos užklausa, tačiau techniškais terminais, pagalbos užklausa labiausiai susijusi su elektroniniu būdu pateiktais klausimais.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia pagalbos prašymas?
Pagalbos prašymas yra jūsų įmonės tinklapio klientų ar lankytojų užklausa dėl klausimo, susijusio su jūsų įmone, paslauga ar produktu. Jūs galite juos išsiųsti naudodami prieinamą bendravimo kanalą.
Kas atsakingi už pagalbos prašymų tvarkymą?
Už klientų aptarnavimą atsakingi agentai yra atsakingi už pagalbos prašymų tvarkymą. Jų užduotis yra padėti išspręsti problemą ir suteikti konkrečią pagalbą ataskaitą pateikiančiam asmeniui.
Kur LiveAgent galite gauti prieigą prie visų pagalbos prašymų?
LiveAgent prieigą prie pagalbos prašymų galite rasti skiltyje Bilietai. Kai kurie agentai gali turėti ribotą prieigą ir matyti tik jiems priskirtus bilietus, tuo tarpu administratorius ar savininkas gali matyti visus bilietus.
Po perskaitymo apie pagalbos prašymą, apsvarstykite galimybę sužinoti daugiau apie klientų aptarnavimo įmones. Tai padės jums suprasti, kas yra klientų aptarnavimo įmonės ir kaip jos gali pagerinti jūsų verslo paslaugas. Taip pat galite sužinoti, kodėl verta siųsti dėkingumo klientams el. laiškus. Šie laiškai gali padėti palaikyti gerus santykius su klientais ir skatinti jų lojalumą. Jei jus domina, kaip padidinti savo klientų aptarnavimo efektyvumą, apsvarstykite galimybę perskaityti apie klientų aptarnavimą vietoje ir per nuotolį. Šis straipsnis atskleis, kada ir kodėl verta rinktis vieną ar kitą metodą.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.