What is a base agent?
Agents that are part of the regular billing cycle can also be referred to as base agents. These employees are part of the business’s day-to-day operations and, as opposed to temporary agents, are part of the company long-term.
Benefits of base agents
When you have a base agents group, it can bring many benefits to your business.
- Stability – Once the team is used to one another, understands the workflow, and knows the customers, it provides stability for your company. Not only is it easier for them to communicate with each other, but they are also more likely to provide effective customer service and stick to business goals.
- Budgeting – Allocating the budget for agent training, while having a team with knowledge and skills to build on, is way easier. Having to organize expensive training over and over again is not the most budget-friendly option, so a trained agent base can save your business a lot of resources.
- Better customer experiences – When you have experienced customer service representatives they can provide the best service and increase customer satisfaction scores.
- Lower agent turnover – Agent turnover is one of the productivity metrics in a contact center environment. When this metric is low, you can build a stable customer service team.
- Higher productivity – Having agents familiar with the company, each other, products, and customers allow them to provide more efficient service and keep up the productivity.
Improve your business
LiveAgent offers numerous useful features and integrations that will make your customer service more efective than ever before.
Jei norite sužinoti daugiau apie agentų darbo aplinką, perskaitykite straipsnį apie agento sąsają. Čia sužinosite, kas yra agento sąsaja ir kokias funkcijas ji atlieka.
Jei jums įdomu, kaip veikia klientų aptarnavimo įmonės, apsilankykite mūsų straipsnyje kas yra klientų aptarnavimo įmonės. Straipsnyje taip pat rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.
Norėdami užtikrinti savo paskyros saugumą, peržiūrėkite informaciją apie 2 žingsnių patvirtinimą. Sužinosite, kaip šis patvirtinimas veikia ir kokie pasikeitimai laukia aktyvavus šią funkciją.
Jei ieškote bendrų atsakymų šablonų socialinei žiniasklaidai, peržiūrėkite mūsų bendro atsakymo šablonus. Šie šablonai padės greitai ir efektyviai atsakyti į dažniausiai užduodamus klausimus.
Galiausiai, jei norite suprasti, kas yra subdomenas ir kaip jis veikia, peržiūrėkite mūsų straipsnį apie subdomeną. Čia taip pat rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie subdomenus.
Sužinokite, kas yra klientų atstovas ir jo vaidmenys įmonėje. Klientų atstovas bendrauja su klientais organizacijos vardu, siekdamas užtikrinti aukštą pasitenkinimo lygį. Sužinokite svarbiausius įgūdžius ir kaip juos tobulinti bei įtraukti į LiveAgent programą. Pradėkite nemokamą „LiveAgent“ bandomąją versiją ir valdykite klientų užklausas iš vienos sąsajos!
Sužinokite, kaip teikti puikų klientų aptarnavimą, kuris viršija klientų lūkesčius ir užtikrina profesionalius sprendimus. Naršykite LiveAgent sprendimus, įskaitant agentų užimtumo stebėjimą ir analitines apžvalgas, ir pradėkite savo nemokamą paskyrą be įsipareigojimų. Patirkite geriausią aptarnavimą su LiveAgent!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.