Kas yra paruoštas pranešimas?
Paruošti pranešimai yra iš anksto nustatyti atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus. Jie gali padėti atsakyti į pasikartojančius ir perfrazuotus atsakymus į klientų užklausas, kurios nuolat kartojasi. „LiveAgent“ galite parašyti neribotą skaičių paruoštų pranešimų ir padaryti juos prieinamus visam aptarnavimo personalui arba kiekvienam skyriui. Visi pranešimai gali būti susieti su konkrečiu raktiniu žodžiu (-iais), todėl rasti tinkamą yra labai paprasta. Agentai gali patys parašyti paruoštus pranešimus, o taip pat pritaikyti pagal savo darbo eigą ir poreikius.
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip naudoti el. laiškų šablonus, skirtus išpardavimų reklamavimui, būtinai perskaitykite straipsnį apie prieš išpardavimą siunčiamų el. laiškų šablonus. Čia rasite naudingų patarimų, kaip padidinti esamų klientų lojalumą ir pritraukti naujus klientus.
Norint išsamiau suprasti, kaip tvarkyti klientų atsiliepimus, peržiūrėkite atsakymų į klientų atsiliepimus el. laiškų šablonus. Šis straipsnis padės jums išmokti efektyviai atsakyti į įvairaus pobūdžio klientų atsiliepimus.
Jeigu jus domina saugumo funkcijos, sužinokite, kas yra 2 žingsnių patvirtinimas. Tai padės jums suprasti, kaip apsaugoti savo informaciją ir pagerinti klientų aptarnavimą.
Jei norite daugiau žinių apie IT pagalbą, perskaitykite straipsnį apie IT aptarnavimo tarnybą. Šis straipsnis paaiškins, kas yra IT aptarnavimo tarnyba ir kaip ji gali pagerinti jūsų verslą.
Norint sužinoti daugiau apie užklausų tvarkymą, peržiūrėkite straipsnį apie užklausų pateikėją. Šis straipsnis suteiks jums informacijos apie dažniausiai užduodamus klausimus ir kaip efektyviai juos tvarkyti.
Jeigu jūsų interesai susiję su klientų aptarnavimu per skambučių centrus, perskaitykite apie klientų aptarnavimo skambučių centrą. Šiame straipsnyje sužinosite, kokie darbai atliekami skambučių centre ir kaip pagerinti klientų patirtį.
Atraskite „LiveAgent“ atsiliepimų ir pasiūlymų funkciją, kuri leidžia klientams siūlyti idėjas ir balsuoti už svarbiausias funkcijas. Organizuokite atsiliepimų forumus ir įtraukite atsiliepimų mygtukus bet kurioje svetainės vietoje, kad pagerintumėte produktus pagal klientų poreikius. Pradėkite nemokamą bandymą be įsipareigojimų!
Reikia pagerinti savo klientų aptarnavimą?
Pagerinkite savo klientų aptarnavimą su LiveAgent! Sužinokite, kaip išlaikyti žmogiškąjį ryšį, net naudojant pokalbių robotus, ir kaip įvertinti klientų pasitenkinimą naudojant CSAT, NPS, CES ir FRT rodiklius. Pasiūlykite suasmenintą, daugiakanalį aptarnavimą ir žaibiškai greitus atsakymus. Išbandykite nemokamai 30 dienų!