Kas yra psitenkinimo prognozavimo balai?
Pasitenkinimo Prognozės Balas yra rodiklis, nusakantis ar bilietas gali gauti teigiamą, ar neigiamą pasitenkinimo įvertinimą, paremtas prognozavimo sistema, sukurta konkrečioms paskyroms naudojant buvusį klientų aptarnavimą ir pasitenkinimo reitingavimo statistiką.
Frequently Asked Questions
Kaip apibūdinti Pasitenkinimo Prognozavimo Balus?
Pasitenkinimo Prognozavimo Balai yra rodikliai, kurie nusako kokios funkcijos patenkintų jūsų klientą. Jais vertinama, ar bilietas gaus gerą, ar blogą pasitenkinimo vertinimą. Tai tarnauja kaip išankstinė įspėjimo sistema. Dėl to, jūs galite iš ankščiau sužinoti apie situaciją ir užkirsti jai kelią bei užtikrinti klientų pasitenkinimą.
Kaip apskaičiuojami Pasitenkinimo Prognozavimo Balai?
Norint apskaičiuoti Pasitenkinimo Prognozavimo Balus, reikalingas konkretus, statistiškai reikšmingas tam tikru laiku atliktų vertinimų skaičius. Jie turi apimti visus - tiek gerus, tiek blogus vertinimus. Skaičiuojant atsižvelgiama į: laiko rodiklius, pvz., pirmojo atsakymo laikas arba pilnas sprendimo laikas, ataskaitos tekstą, apkrovos rodiklius, pvz., atsakymų skaičių, bilietų atidarymą iš naujo ar perkėlimą.
Ar LiveAgent suteikia Pasitenkinimo Prognozavimo Balus?
LiveAgent teikia Pasitenkinimo Prognozavimo Balus. Tai yra svarbus klientų aptarnavimo rodiklis, kuris smarkiai palengvina darbą ir leidžia efektyviai vykdyti veiklą.
Apsilankę mūsų puslapyje apie pasitenkinimo prognozavimo balus, galbūt norėsite sužinoti daugiau apie tai, kas yra klientų pasitenkinimo apklausa. Sužinosite, kaip apklausos gali padėti įvertinti klientų pasitenkinimą ir kokius klausimus verta užduoti. Taip pat verta pasidomėti, kaip WebSupport matuoja klientų pasitenkinimą. Čia rasite patarimų, kaip matuoti ir pagerinti savo klientų aptarnavimo kokybę.
Klientų pasitenkinimo tikslai ir geriausia praktika
Sužinokite, kaip klientų pasitenkinimas skatina lojalumą ir augina jūsų verslą. Atraskite geriausias praktikas, kaip būti proaktyviems, personalizuoti patirtį ir valdyti neigiamus atsiliepimus. Pagerinkite savo klientų patirtį ir padidinkite jų pasitenkinimą naudodami omni-kanalų strategijas ir skaitmeninius sprendimus.
Sužinokite, kaip efektyvi klientų patirtis gali padidinti jūsų pardavimus ir pajamas. Investuokite į geresnį klientų aptarnavimą su LiveAgent, kuris siūlo daugiakanalę komunikaciją ir galingas funkcijas, tokiomis kaip savitarnos portalas ir automatizuotas bilietų paskirstymas. Pradėkite savo nemokamą 30 dienų bandomąją versiją dabar ir pagerinkite klientų patirtį!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.