Kas yra psitenkinimo prognozavimo balai?
Pasitenkinimo Prognozės Balas yra rodiklis, nusakantis ar bilietas gali gauti teigiamą, ar neigiamą pasitenkinimo įvertinimą, paremtas prognozavimo sistema, sukurta konkrečioms paskyroms naudojant buvusį klientų aptarnavimą ir pasitenkinimo reitingavimo statistiką.
Frequently Asked Questions
Kaip apibūdinti Pasitenkinimo Prognozavimo Balus?
Pasitenkinimo Prognozavimo Balai yra rodikliai, kurie nusako kokios funkcijos patenkintų jūsų klientą. Jais vertinama, ar bilietas gaus gerą, ar blogą pasitenkinimo vertinimą. Tai tarnauja kaip išankstinė įspėjimo sistema. Dėl to, jūs galite iš ankščiau sužinoti apie situaciją ir užkirsti jai kelią bei užtikrinti klientų pasitenkinimą.
Kaip apskaičiuojami Pasitenkinimo Prognozavimo Balai?
Norint apskaičiuoti Pasitenkinimo Prognozavimo Balus, reikalingas konkretus, statistiškai reikšmingas tam tikru laiku atliktų vertinimų skaičius. Jie turi apimti visus - tiek gerus, tiek blogus vertinimus. Skaičiuojant atsižvelgiama į: laiko rodiklius, pvz., pirmojo atsakymo laikas arba pilnas sprendimo laikas, ataskaitos tekstą, apkrovos rodiklius, pvz., atsakymų skaičių, bilietų atidarymą iš naujo ar perkėlimą.
Ar LiveAgent suteikia Pasitenkinimo Prognozavimo Balus?
LiveAgent teikia Pasitenkinimo Prognozavimo Balus. Tai yra svarbus klientų aptarnavimo rodiklis, kuris smarkiai palengvina darbą ir leidžia efektyviai vykdyti veiklą.
Apsilankę mūsų puslapyje apie pasitenkinimo prognozavimo balus, galbūt norėsite sužinoti daugiau apie tai, kas yra klientų pasitenkinimo apklausa. Sužinosite, kaip apklausos gali padėti įvertinti klientų pasitenkinimą ir kokius klausimus verta užduoti. Taip pat verta pasidomėti, kaip WebSupport matuoja klientų pasitenkinimą. Čia rasite patarimų, kaip matuoti ir pagerinti savo klientų aptarnavimo kokybę.