Kas yra perskambinimas klientų aptarnavime?
Perskambinimas klientų aptarnavime yra IVR (interaktyvus atsakiklis) skambučių centro programinės įrangos funkcija. Iš esmės tai yra automatinis perskambinimas kurį atlieka skambučių centro programinė įranga.
Kodėl klientai prašo perskambinti?
Klientai prašo perskambinti dėl trijų pagrindinių priežasčių:
- Jie nenori laukti
- Linija užimta/eilė per ilga
- Nėra laisvų agentų, kurie galėtų atsiliepti į skambutį (pavyzdžiui, ne darbo valandomis)
Kaip atliekamas automatinis perskambinimas?
Paprastai, kai tik klientas paprašo perskambinti, skambutis iš karto nutraukiamas, tačiau sistema išsaugo skambinančiojo telefono numerį ir paskiria vietą skambučių eilėje. Kai telefono numeris pasiekia eilės priekį, sistema automatiškai surenka išsaugotą telefono numerį ir sujungia skambinantįjį su paskirtu kontaktų centro agentu.
Kodėl perskambinimas yra naudinga funkcija?
Perskambinimo funkcija yra naudinga, nes ji gali:
- Padidinti klientų pasitenkinimą
- Sumažinti klientų pastangas
- Sumažinti atmestų skambučių skaičių
- Sutrumpinti skambučių eiles
- Suteikti daugiau pardavimo galimybių
- Padidinti agento produktyvumą
- Suteikti daugiau įžvalgų apie jūsų skambučių centrą
Kaip galite įdiegti funkciją LiveAgent programoje?
Norėdami pradėti naudoti IVR perskambinimo funkciją, turite susieti VoIP telefono numerį su savo LiveAgent paskyra. Kai jis bus prijungtas, turite sukurti IVR scenarijų ir įkelti IVR pranešimus. Norėdami pamatyti visą IVR sąrankos vadovą, peržiūrėkite šį straipsnį.
Tada naudodamiesi šiuo vadovu. turite pridėti perskambinimo scenarijų prie savo IVR scenarijaus. Baigę spustelėkite Išsaugoti ir išbandykite funkciją paskambinę telefono numeriu, kuris yra integruotas su jūsų LiveAgent paskyra.
Klausykitės IVR meniu pranešimų ir paspauskite prašomą klaviatūros mygtuką (pvz., „Paspauskite 4, kad jums perskambintų“). Jūsų skambutis turėtų būti nedelsiant nutrauktas ir palauksite, kol agentas galės atsiliepti. Tada LiveAgent automatiškai surinks jūsų numerį ir perskambins.
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip optimizuoti savo klientų aptarnavimą, rekomenduojame paskaityti straipsnį apie skambučių kiekį. Sužinosite, kaip susidoroti su dideliu skambučių srautu ir kokius metodus galite taikyti, kad pagerintumėte paslaugų kokybę.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.