Koks skirtumas tarp personalizavimo ir tinkinimo?
Skiriasi metodas, kaip suasmeninti kliento patirtį. Abu jie padeda teikti paslaugas unikaliu būdu, tačiau tai daro skirtingai.
Jie abu…
…atrodo, kad reiškia tą patį. Terminai personalizavimas ir tinkinimas dažnai naudojami pakaitomis, nes jų reikšmės sutampa. Pagal pagrindinį apibrėžimą, jie abu individualizuoja klientų patirtį ir remiasi vartotojų pageidavimais, o bendras tikslas yra sukurti pagal klientą pritaikytus pranešimus.
Bet…
…skiriasi technologija. Jie panaudoja skirtingus technologinius mechanizmus, kad pasiektų tą patį tikslą. Skaitmeninių technologijų terminais, personalizavimas ir tinkinimas nevartojami pakaitomis.
Jie skiriasi pagal reikalingus veiksmus. Personalizavimas atliekamas vartotojui, o tinkinimą atlieka vartotojas. Kitaip tariant, jie skiriasi individualaus vartotojo dalyvavimo lygiu. Pirmuoju atveju (personalizavimas) jums be jokių pastangų patiekiamas skanus sumuštinis. Antrajame (tinkinimas) turite padaryti jį tokį, kokio norite.
Ne supriešinti, o personalizavimą ir tinkinimą sujungti
Šios klientų įtraukimo strategijos neprieštarauja viena kitai, nes turi tą patį tikslą rinkodaros kampanijose, tačiau jį pasiekia skirtingomis priemonėmis. Skiriasi automatikos sudėtingumas.
Personalizavimo metu surinkti duomenys filtruojami pagal algoritmus, kad būtų galima daryti prielaidas ir spėlioti. Tuo tarpu tinkinimo procese naudojami specialiai vartotojo įvesti duomenys. Paradoksalu, kad pastarasis procesas yra labiau asmeninis, tačiau sukeliantis sąvokų painiavą.
Personalizavimas
Veiksmingas personalizavimas metodiškai naudoja suvestinius klientų duomenis ir daro stiprų poveikį naudotojo patirčiai. Poveikis yra ryškus, nes vartotojas sąmoningai dalyvauja šiame procese.
Išmanieji algoritmai kruopščiai tiria vartotojų charakteristikas ir mūsų elgesį internete. Remdamiesi šiais duomenimis, jie siūlo mums atitinkamus produktus, paslaugas arba atitinkamą turinį. Suasmeninimo pavyzdys yra tada, kai gaunate reklaminius pranešimus, kurie atrodo labai tikslūs arba yra visiškai klaidingi. Kartais gaunate burnoje tirpstantį sumuštinį, nors niekada negalvojote, kad jo norite, arba veganišką mėsainį, nepaisant to, kad nesate veganas. Algoritmai gali suklysti.
Technologiijos tinkinimo ir personalizavimo procese skiriasi. Norint tinkamai personalizuoti, reikia galingų algoritmų.
Tinkintos paslaugos
Kalbant apie klientų patirtį, kurią norite suteikti, nuspręskite, ar skirsite individualų dėmesį? Tinkinkite. Pagerinkite vartotojo patirtį pasirinkdami ir siūlydami individualizuotas paslaugas.
Personalizavimo ir tinkinimo ateitis yra siūlyti unikalų aptarnavimą ir įsimintiną patirtį, pritaikant pagal individualius vartotojo poreikius.
Pavyzdžiui, įsivaizduokime, kad dirbate klientų aptarnavimo komandoje ir jums priskiriama užduotis, apie kurią neturite supratimo. Labai ilgai ieškote optimalaus sprendimo, o šalia sėdintis kolega būtų galėjęs atlikti užduotį per kelias minutes arba jums apie tai pasakyti.
Jei būtų paskirtos individualios užduotys, darbe jaustumėtės puikiai. Tiesą sakant, tam jums nereikia galingų algoritmų ir atskirų programavimo komandų. Galite nustatyti automatizavimo taisykles, kad pasirinktų už jus. Tokiu būdu jums paskiriamos asmeniškos sukurtos užduotys, kad kiekvienas galėtų daryti tai, ką moka geriausiai.
Tinkinta patirtis
Informacijos pertekliaus amžiuje mes visi vertiname asmenišką bendravimą. Kiekvienas klientas, nesvarbu, ar iš jūsų klientų bazės ar anoniminis vartotojas, nori gauti gerą vartotojo patirtį, o įmonės nori tai suteikti. Norite naudoti įvairius rinkodaros kanalus, siūlydami atitinkamus produktus savo klientams ir juos aptarnaudami pageidaujamoje platformoje.
Tinkinkite iš karto
Techniškai kalbant, nors personalizavimas gali būti atliktas tik naudojant galingus algoritmus, individualizavimą galite pradėti tinkindami iškart, su realiuoju laiku pritaikyta rinkodara.
customer service culture
Realiu laiku pritaikytas paslaugas galite suteikti tiesioginiame pokalbyje internetu ar rinkodaros el. paštu pagalba. Nesvarbu, ar informuojate naujienlaiškiuose, reklamuojate naują turinį klientams, ar siunčiate tikslinius apklausos el. laiškus, norite, kad jie būtų individualizuoti. Jūsų įmonė pritaiko paveikslėlius, o taip pat galite individualizuoti rašytus tekstus, el. laiškus ir programų pranešimus segmentuotai auditorijai.
Norėdami padidinti greitį ir palengvinti darbo krūvį, galite naudoti el. laiškų šablonus, programų pranešimus arba parašyti pranešimus iš anksto. Jei tikslinę auditoriją bandote sudominti naudodami infografiką, taip pat galite susisiekti per „omnichannel“ aptarnavimą ir el. paštu. Tai, kaip naudojate tinkinimą, priklauso nuo jūsų rinkodaros patirties, biudžeto, prekės ženklo įvaizdžio, vizijos ir įmonės krypties, kurią ketinate pasirinkti.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Kaip personalizavimas ir tinkinimas padeda įmonėms pagerinti klientų aptarnavimą?
Jie pagerina klientų aptarnavimą, užtikrinant veiksmingesnę ir greitesnę pagalbą. Klientų aptarnavimo individualizavimas pagerina klientų patirtį. Kokybinis klientų aptarnavimo tobulinimas padidina galimybes konvertuoti potecialius klientus į klientus ir juos išsaugoti.
Koks skirtumas tarp personalizavimo ir tinkinimo e-komercijos technologijose?
Techniškai kalbant, personalizavimas elektroninėje prekyboje apima algoritmus su užprogramuotomis instrukcijomis konkrečioms užduotims. Jie turi būti labai galingi, kad pasiektų tikslinę auditoriją ir būtų individualizuoti. Tinkinimas leidžia įmonėms ir klientams nustatyti automatizavimą, t.y. individualizuoti klientų aptarnavimą kitoms įmonėms ir (arba) klientams.
Kodėl personalizavimas pakeičia tinkinimą?
Duomenų rinkimas ir analizė tampa vis pažangesni ir prieinamesni įmonėms. Naudotojams taip pat gali būti sunku priimti sprendimus, ką pasirinkti ar net nuspręsti, ko jie nori, todėl į individualizavimą žiūri teigiamai.
Jei norite sužinoti daugiau apie tai, kas iš tikrųjų yra personalizuoti, siūlome perskaityti straipsnį, kuriame aiškinama šio žodžio reikšmė. Straipsnyje sužinosite, kaip personalizavimas gali praturtinti klientų aptarnavimo patirtį ir padidinti pasitenkinimą.
Reikia pagerinti savo klientų aptarnavimą?
Pagerinkite savo klientų aptarnavimą su LiveAgent! Sužinokite, kaip išlaikyti žmogiškąjį ryšį, net naudojant pokalbių robotus, ir kaip įvertinti klientų pasitenkinimą naudojant CSAT, NPS, CES ir FRT rodiklius. Pasiūlykite suasmenintą, daugiakanalį aptarnavimą ir žaibiškai greitus atsakymus. Išbandykite nemokamai 30 dienų!
Discover the essence of customer loyalty and how it boosts your business profits in our comprehensive guide. Learn the importance of loyalty programs, superior customer service, and meeting customer expectations to foster long-lasting relationships. Join LiveAgent for free and elevate your support experience today!