Kas yra personalo agentas?
Personalo agentas yra klientų aptarnavimo koamandos narys, turintis mažiau privilegijų nei prižiūrėtojas, komandos vadovas ar vadovas, kuriems yra priskirtas Administratoriaus vaidmuo. Įprastai, personalo agentui priklauso Agento vaidmuo, kuris jam/jai suteikia galimybę spręsti ir perkelti bilietus, turėti prieigą prie konkrečių departamentų ir atlikti smulkų konfigūravimą.
Learn more about Agents in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kas yra aptarnavimo agentas?
Personalo agentas yra klientų aptarnavimo komandos narys, turintis mažiau galių, nei jo prižiūrėtojas, komandos vadovas ar vadovas. Jo užduotys pirmiausiai apima tiesioginį klientų aptarnavimą ir efektyvų problemos sprendimą.
Kokius leidimus turi aptarnavimo agentas?
Personalo agentui yra suteiktos agento teisės, pavyzdžiui prieiga prie visų jam priskirtų bilietų ar jam prieinamų bilietų grupių. Jis gali pilnai tvarkyti bilietus ir taikyti susijusią veiklą, pasiekti konkrečius departamentus ir atlikti smulkias konfigūracijas.
Ar LiveAgent galite nustatyti personalo agentą?
LiveAgent jūs galite nustatyti aptarnavimo agentams priskirtą agento vaidmenį. Jis suteikia galimybę vykdyti su agentu susijusias užduotis ir tvarkyti užklausas.
Jei jau susipažinote su personalo agento sąvoka, jums gali būti įdomu sužinoti daugiau apie klientų aptarnavimą gyvai. Tai gali padėti suprasti, kaip tiesiogiai bendrauti su klientais ir pagerinti jų patirtį. Taip pat galite pasidomėti, kaip sudaryti efektyvius klientų sąrašus, kad galėtumėte geriau valdyti klientų informaciją ir kurti stipresnius santykius.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.