Kas yra pokalbiai vienoje vietoje?
Pokalbiai vienoje vietoje užtikrins, kad visa bendravimo su įmonės klientų aptarnavimo komanda istorija būtų matoma agentui, su kuriuo bendraujate. Jei iškilo problemų dėl iš tam tikros įmonės įsigyto produkto ir siekdami išspręsti kilusius nesklandumus skambinote jiems, pokalbių vienoje vietoje funkcija suteiks informaciją apie visus ankstesnius pokalbius su kitais klientų aptarnavimo agentais.
Ši funkcija yra naudinga dėl to, kad agentas mato visą pokalbių istoriją ir gali atitinkamai atsakyti į jūsų užklausas. Jam nebereikės bandyti surasti tam tikrus duomenis, nes juos matys priešais save.
Frequently Asked Questions
Kas yra pokalbiai vienoje vietoje?
Pokalbiai vienoje vietoje reiškia, kad visa bendravimo su klientų aptarnavimo komanda istorija bus matoma agentui, su kuriuo bendraujate.
Ar pokalbiai vienoje vietoje yra naudingi klientų aptarnavimo agentams?
Pokalbiai vienoje vietoje yra naudingi klientų aptarnavimo agentams, nes iš jų galima sužinoti apie problemas, su kuriomis klientas susidūrė anksčiau arba, ar jau kreipėsi dėl šios problemos, tačiau nesulaukė tinkamos pagalbos.
Ar įmanoma naudoti pokalbių vienoje vietoje funkciją „LiveAgent“ platformoje?
„LiveAgent“ gali naudotis pokalbių vienoje vietoje funkcija. Taip agentas bus informuotas apie kliento ankstesnę patirtį ir neturės klausti jau žinomos informacijos.
Jei norite sužinoti daugiau apie „LiveAgent“ kvietimų pokalbiui galeriją, šiame straipsnyje rasite informaciją apie jos funkcijas ir naudą jūsų verslui. Taip pat galėsite išbandyti nemokamą bandomąją versiją ir pamatyti, kaip tai gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą.
Svarbu žinoti, kaip taikyti tinkamus internetinių pokalbių etiketo principus. Šiame straipsnyje rasite pavyzdžius, kaip pasveikinti klientus ir spręsti probleminius pokalbius, kad užtikrintumėte aukštą aptarnavimo kokybę.
Jeigu jus domina, kaip efektyviai stebėti pokalbius, peržiūrėkite straipsnį apie pokalbių apžvalgą. Jame sužinosite, kokią informaciją galite pamatyti pokalbio metu ir kaip ji gali būti naudinga verslui.
Norintiems dirbti mobiliai, rekomenduojame straipsnį apie mobilias klientų aptarnavimo programas. Šiame straipsnyje rasite informaciją apie programėlių kainas ir funkcionalumą „Android“ bei „iOS“ įrenginiuose.
Taip pat galite sužinoti, kas yra pokalbių programos ir kaip jos gali būti pritaikytos jūsų verslo poreikiams. Šis straipsnis paaiškina pagrindinius aspektus, kaip pokalbių programos gali pagerinti klientų aptarnavimą.
Atraskite, kaip LiveAgent pokalbių programos gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą. Nemokamas, lengvai naudojamas tiesioginių pokalbių įrankis leis bendrauti realiu laiku ir padidinti klientų pasitenkinimą. Pradėkite nemokamą bandymą be įsipareigojimų ir susipažinkite su daugiau nei 175 funkcijomis, kurios padės jūsų verslui augti!