A live chat button is an icon placed somewhere on your website that allows customers to communicate with customer support in real time. It enables your agents to quickly and effectively resolve customer inquiries. The live chat button can increase a company’s profit, customer satisfaction, customer retention, agent satisfaction, and many more.
You can customize your chat button to better fit your page and overall branding. In LiveAgent, you can even set up a chat button animation to grip your website visitor’s attention right off the bat.
If you would like to learn about other features to improve your customer service, check out help desk software.
Jeigu domitės, kaip pagyvinti savo svetainės pokalbių mygtukus, peržiūrėkite straipsnį apie pokalbių mygtukų animacijas. Šis straipsnis padės išmokti įvairių animacijų, kurios gali suteikti jūsų klientų aptarnavimui daugiau dinamikos ir patrauklumo. Taip pat sužinokite daugiau apie skambinimo mygtukus, kurie leidžia klientams lengvai skambinti tiesiai iš naršyklės. Tai gali būti puikus būdas pagerinti klientų patirtį ir sumažinti jų pastangas. Jei dar nesate įsidiegę pokalbių mygtukų, apsilankykite straipsnyje apie pokalbių mygtuką, kuriame sužinosite, kaip jį sukurti ir įdiegti savo svetainėje. Šis straipsnis padės jums maksimaliai išnaudoti pokalbių mygtukų galimybes.
Atraskite, kaip „LiveAgent“ skambinimo mygtukai gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą, leidžiant lankytojams lengvai skambinti jūsų įmonei tiesiogiai iš svetainės. Sumažinkite klientų pastangas, padidinkite pasitenkinimą ir skatinkite pardavimus su mūsų paprastais įdiegti sprendimais. Pabandykite nemokamai!
Atraskite, kaip LiveAgent pokalbių programos gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą. Nemokamas, lengvai naudojamas tiesioginių pokalbių įrankis leis bendrauti realiu laiku ir padidinti klientų pasitenkinimą. Pradėkite nemokamą bandymą be įsipareigojimų ir susipažinkite su daugiau nei 175 funkcijomis, kurios padės jūsų verslui augti!