Kas yra pokalbių įrankis?
Pokalbių įrankiai dažniausiai veikia naršyklėje ir leidžia vartotojams pradėti pokalbius realiuoju laiku. Jie leidžia vartotojams siųsti tekstinius pranešimus, paveikslėlius, vaizdo įrašus ir hipersaitus. Pažangūs svetainės pokalbių įrankiai leidžia vartotojams bendrinti ekraną ir atlikti balso bei vaizdo skambučius.
Kaip naudoti pokalbių įrankį?
Daugybė įmonių savo svetainėse naudoja tiesioginių pokalbių internetu įrankius, kad būtų lengviau pasiekiami klientams. Į savo svetainę įtraukus pokalbių valdiklį, jūsų įmonė galės gauti atsiliepimus ir klausimus iš svetainės lankytojų ir klientų.
Kodėl turėtumėte naudoti tiesioginio pokalbio įrankį?
Tokio įrankio naudojimas yra ekonomiškiausias būdas paversti svetainės lankytoją perkančiu klientu. Laiku atsakydami į savo potencialaus kliento klausimus žymiai sumažinate tikimybę, kad jie pereis pas konkurentą. Be to, tai paprastas ir efektyvus būdas susisiekti su žmonėmis visame pasaulyje, nes jūsų klientai gali būti visiškai kitoje pasaulio vietoje.
Kokias dar funkcijas turi svetainės pokalbių įrankiai?
Be tekstinių pranešimų, vaizdų, vaizdo įrašų ir nuorodų perdavimo, įrankis suteikia vartotojams daugybę funkcijų. Išplėstiniai tiesioginio pokalbio įrankiai, esantys klientų aptarnavimo programinėje įrangoje, leidžia naudotojams naudoti formas prieš pokalbį, formas neprisijungus, aktyvius pokalbių kvietimus ir net stebėti svetainės lankytojus. .
Naudodami šias pažangias funkcijas, agentai gali surinkti papildomos informacijos iš svetainės lankytojų, o tai padeda agentams efektyviau atsakyti į klientų užklausas.
„LiveAgent“ tiesioginio pokalbio internetu funkcijos:
- Dabartinis tiesioginio pokalbio lankytojo URL
- Pokalbio lango prijungimas
- Maksimalus eilės ilgis
- Aktyvūs pokalbių kvietimai
Įterptas pokalbis stebėjimas
- Realaus laiko spausdinimo vaizdas
- Pokalbių platinimas
- Vidinis pokalbis
- Pokalbių istorija
- Interneto lankytojai
- Pokalbio apžvalga
Kaip pridėti pokalbių įrankį?
Norėdami prie savo svetainės pridėti pokalbių įrankį, turėsite naudoti tiesioginių pokalbių programinę įrangą. „LiveAgent“ taip pat apima tiesioginį pokalbį. Tiesiog susikurkite paskyrą ir peržiūrėkite darbo pradžios vadovą. Susipažinę su programine įranga tiesiog tinkinkite savo pokalbio mygtuką.
Perskaitykite išsamų vadovą, kaip sukurti tiesioginio pokalbio mygtuką „LiveAgent“ programoje.
Kas yra tiesioginių pokalbių progaminė įranga?
Tiesioginių pokalbių programinė įranga, pvz., „LiveAgent“, dažnai yra didesnio pagalbos centro sprendimo, kurį naudoja klientų aptarnavimo komandos, dalis. Tiesioginių pokalbių programinė įranga leidžia kalbėtis su klientais realiuoju laiku, tiesiogiai kalbėtis ir paverčia tiesioginio pokalbio pokalbius į bilietus, kurie saugomi universalus gautųjų laiškas.
Jei norite sužinoti daugiau, skaitykite „LiveAgent“ – tiesioginių pokalbių programinė įranga.
Kitos esminės „LiveAgent“ funkcijos:
- Bilietų pardavimas
- Taisyklės ir SLA
- CRM
- Konservuoti pranešimai ir iš anksto nustatyti atsakymai
- Žinių bazė
- IVR
Sužinokite daugiau apie visas LiveAgent – funkcijas.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
What is a chat tool?
Chat tools are tools that allow you to chat with the client, send text messages, images, videos and hyperlinks. More advanced chat tools allow screen sharing, voice and video calls.
Does LiveAgent provide a chat tool?
LiveAgent provides one of the best chat tools. This is one of the most important elements in customer service. This allows the customer service team to communicate easily and directly with customers. In addition to sending text messages, it provides many additional elements, such as the ability to send image and video, or screen sharing, which can be helpful when you need to visualize something to help a customer.
What are best practices of using a chat tool?
Thanks to the chat tool, you can quickly communicate with the client. That is why it is so important for the chat to run smoothly. Thanks to this, we have a better chance that the customer will choose a product or service of our brand. It is good to use the features offered by the chat when the problem is more complex. Thanks to the possibility of sending an image, video or sharing the screen, it can directly show the customer what to do. It is also important that the client has very easy access to the chat so that he can contact the support team from any subpage. One should also remember about personalizing responses and the importance of building a relationship with the client - and a great tool for building relationships is live chat, which works in real time.
Po to, kai susipažinote su pokalbių įrankio ypatybėmis, verta pasigilinti į internetinių pokalbių pasaulį. Sužinokite, kodėl įmonės renkasi šį būdą bendrauti su klientais ir kaip tai gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą.
Tiesioginio pokalbio funkcija verslo įmonėms
Pasirūpinkite, kad jūsų bendravimas nekeltų rizikos ir pasirinkite galingą komunikacijos įrankį savo įmonės verslui – „LiveAgent“ tiesioginį pokalbį.
Tiesioginio pokalbio funkcijos
Atraskite „LiveAgent“ tiesioginio pokalbio funkcijas, kurios pagerins jūsų klientų aptarnavimą! Sužinokite, kaip daugiau nei 15 pažangių funkcijų gali padėti efektyviau bendrauti su klientais. Išbandykite nemokamą bandomąją versiją jau šiandien!
Atraskite pokalbių realiuoju laiku privalumus su LiveAgent! Patobulinkite klientų patirtį ir pasitikėjimą naudodami nemokamą programinę įrangą, leidžiančią greitai ir efektyviai bendrauti su svetainės lankytojais. Išbandykite be įsipareigojimų ir pasinaudokite visomis internetinių pokalbių funkcijomis!