Kas yra prekės ženklas?
Prekės ženklas arba prekės ženklas yra verslo ir rinkodaros terminas. Tai reiškia praktiką, kuri padeda tikslinei auditorijai akimirksniu atpažinti įmonę, asmenį ar produktą. Prekės ženklai formuoja potencialių klientų suvokimą apie įmonę ir sukuria atpažįstamą tapatybę rinkoje.
Prekės ženklo sudedamosios dalys apima įmonės vizualinį identitetą, pavyzdžiui, logotipą, dizainą, spalvas, įmonės kultūrą, žinią ir daug daugiau.
Didelėse įmonėse įmonės prekės ženklo kūrimas yra plačiai paplitęs veiksmas keliuose rinkodaros skyriuose, komandose ir daugelyje komunikacijos kanalų. Tačiau net ir mažos įmonės gali sukurti atpažįstamą prekės ženklą su įspūdingu vizualiniu identitetu. Įvairių šiuolaikinių sėkmingų prekės ženklo kūrimo taktikos naudojimas ir komunikacijos kanalų, pvz., socialinės žiniasklaidos, naudojimas yra puikūs įrankiai dėl jų prieinamumo ir žema kaina.
Stipraus prekės ženklo pranašumai
Prekės ženklo kūrimas ne visada yra lengviausia užduotis, tačiau tai gali būti labai naudinga.
- Pripažinimas – turėdami stiprų prekės ženklą, esate lengvai atpažįstami tarp vartotojų, o tai gali suteikti jums konkurencinį pranašumą rinkoje.
- Klientų lojalumas – kai klientai žino jūsų prekės ženklą ir sutampa su juo, labiau tikėtina, kad jie taps lojalia auditorija. Dažnai pasitikėdami įmone jie nedvejodami atlieka pakartotinius pirkimus net ir brangiau.
- Didesnis patikimumas – norint įgyti patikimumą savo pramonėje, reikia dviejų dalykų: stipraus prekės ženklo ir nuostabaus klientų aptarnavimo.
- Klientų įtraukimas – labiau tikėtina, kad jūsų auditorija įsitrauks į įmonę, kuri turi skirtingą vizualinį tapatumą ir vertybes, su kuriomis ji suderinama ir yra susijusi. Jie nustoja jus matyti tik kaip „pardavėją“ ir bendrauja su jumis įvairiais komunikacijos kanalais, pavyzdžiui, socialine žiniasklaida, kaip subjektu, kuriuo gali pasitikėti.
- Pritraukia naujų talentų – daugelis talentingų darbuotojų nusprendžia kandidatuoti į darbą, remdamiesi įmonės vertybėmis, kultūra ir prekės ženklu.
- Pasitikėjimas – sėkmingas prekės ženklo kūrimas leidžia ne tik pasitikintiems klientams, bet ir darbuotojams, verslo partneriams ir savininkams. Jei esate tikri dėl įmonės, klientų kelionės ir pirkimas, investicijos ir visos operacijos tampa daug lengvesnės ir malonesnės.
Make you brand more visible
LiveAgent gives you plenty of customer service tools, making your communication with clients faster and more efficient than your competitors'
Efektyvaus prekės ženklo kūrimo paslapčių atskleidimas
Šiame informaciniame vaizdo įraše sužinokite, ką reiškia „prekės ženklas“ ir „prekės ženklas“. Supraskite, kad prekės ženklas peržengia logotipus ar produktus ir apima įmonės istoriją, pažadą, pagrindines vertybes, tapatybę, elgesį ir asmenybę. Sužinokite, kaip prekės ženklo kūrimas apima nuoseklų auditorijos suvokimo ir patirties valdymą. Sužinokite, kaip sukurti stipresnį prekės ženklą sau, savo įmonei ar produktui. Žiūrėkite vaizdo įrašą dabar, kad atskleistumėte veiksmingų prekės ženklo kūrimo strategijų galią.
Po to, kai susipažinsite su prekės ženklo sąvoka, galbūt norėsite sužinoti apie prekės ženklo pranašumus. Šis straipsnis padės jums suprasti, kodėl stiprus prekės ženklas gali suteikti konkurencinį pranašumą. Taip pat galite pasidomėti brendingu, kad sužinotumėte, kaip efektyviai naudoti spalvų paletę ir logotipą kuriant savo prekės ženklą. Straipsnyje pateikiamos iliustracijos ir rašymo vadovai, kurie padės jums kurti nuoseklų ir patrauklų brendą.
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.