Ką reiškia priskyrimas iš naujo?
Per jo gyvavimo ciklą, bilietą galima iš naujo priskirti (perkelti) iš vieno agento kitam. Šį veiksmą galima atlikti dėl įvairių priežasčių, tokių kaip agento patirties trūkumas tam tikroje srityje, klientų prašymas bendrauti su kitu agentu, agento nepasiekiamumas ir daugybė kitų.
Bilieto priskyrimas iš naujo nėra rekomenduojamas, nes toks veiksmas iš agentų atima daug laiko. Klientai taip pat gali būti nepatenkinti dėl perkėlimo tarp agentų, jei tame pačiame biliete įvykdoma daug perkėlimų.
Frequently Asked Questions
Koks yra sąvokos priskyrimas iš naujo apibrėžimas?
Priskyrimas iš naujo yra bilieto perrašymas jo gyvavimo ciklu iš vieno agento kitam. Tai galima atlikti dėl agento patirties trūkumo tam tikra tema, agento nepasiekiamumo ar prašymo pakeisti agentus.
Kokie yra priskyrimo iš naujo naudojimo privalumai?
Ar LiveAgent galite naudoti priskyrimo iš naujo funkciją?
LiveAgent jūs galite naudoti priskyrimo iš naujo funkciją. Jūs galite nesudėtingai perkelti savo bilietus iš vieno agento kitam.
Po perskaitymo apie priskyrimą iš naujo, galite pasidomėti, kuo skiriasi klientų aptarnavimas ir techninis aptarnavimas, apsilankę šiame puslapyje. Sužinosite, kaip pagerinti savo klientų aptarnavimą ir kokie yra svarbiausi elementai, kad klientai liktų patenkinti.
Jei norite sužinoti apie mobilias klientų aptarnavimo programas, čia rasite informaciją apie jų kainas ir funkcionalumą. Tai puikus būdas pagerinti klientų aptarnavimą naudojant šiuolaikines technologijas.
Kitas naudingas skaitymas yra apie CRM programinę įrangą, kuri padeda efektyviau valdyti klientų duomenis ir užtikrinti geresnį klientų aptarnavimą. Sužinokite, kaip CRM gali padėti jūsų verslui augti ir klestėti.
Galiausiai, galite sužinoti, kas yra internetinė bilieto istorija ir kaip ji gali būti naudinga jūsų klientų aptarnavimo komandai. Tai puikus būdas sekti visus klientų aptarnavimo užklausas ir užtikrinti, kad nė viena problema neliks nepastebėta.
Sužinokite, kaip efektyvi klientų patirtis gali padidinti jūsų pardavimus ir pajamas. Investuokite į geresnį klientų aptarnavimą su LiveAgent, kuris siūlo daugiakanalę komunikaciją ir galingas funkcijas, tokiomis kaip savitarnos portalas ir automatizuotas bilietų paskirstymas. Pradėkite savo nemokamą 30 dienų bandomąją versiją dabar ir pagerinkite klientų patirtį!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.