Kas yra programinės įrangos aptarnavimas?
Pagalba po pardavimo, kurią teikia programinės įrangos kūrėjas ar agentas, priskirtas problemoms, susijusioms su programine įranga, spręsti, teikti programinės įrangos atnaujinimus ir šalinti trūkumus. Tai yra darbo erdvė ar aptarnavimas, kuris padeda įstaigos vartotojams (klientams, darbuotojams). Tai kontaktinis taškas, programinės įrangos sprendimas, kurį vartotojas naudoja problemų sprendimui ir ataskaitų apie klaidas pateikimui. Šią savoką dažniausiai įmanoma sutikti informacinėse sistemose bei informacinėse technologijose.
Frequently Asked Questions
Kas yra programinės įrangos aptarnavimas?
Programinės įrangos aptarnavimas yra pagalba po pardavimo, kurią teikia programinės įrangos kūrėjas arba agentas, esantis klientų aptarnavimo komandos nariu. Tai yra kontaktinis taškas tarp vartotojų ir įmonės, siūlantis techninį sprendimą sprendžiant programinės įrangos problemas.
Ar programinės įrangos aptarnavimas yra svarbus?
Ar LiveAgent teikia programinės įrangos aptarnavimą?
LiveAgent teikia programinės įrangos aptarnavimą, todėl jūs galite greitai sužinoti, kaip išspręsti problemą arba sužinoti apie programinės įrangos atnaujinimus.
Jei norite geriau suprasti, kas yra programinės įrangos aptarnavimas, verta patikrinti šį straipsnį. Tai puikus žingsnis gerinant savo žinias ir klientų aptarnavimą. Taip pat galite sužinoti daugiau apie IT aptarnavimo tarnybą, kuri atskleidžia, kaip šios tarnybos veikia ir kaip jos gali pagerinti jūsų verslo procesus. Nepamirškite peržiūrėti informacijos apie aptarnavimo programinę įrangą, kuri paaiškina, kaip tokia programinė įranga gali padėti jūsų verslui. Jei jus domina, kaip veikia klientų aptarnavimo įmonės, šis straipsnis suteiks jums daug naudingų įžvalgų apie šių įmonių veiklą. Galiausiai, jei siekiate geriausio klientų aptarnavimo, čia rasite vertingų patarimų ir geriausių praktikų pavyzdžių, kurie padės jums tobulinti savo paslaugas.
Klientų aptarnavimas internetu
Sužinokite, kaip „LiveAgent“ gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą internetu, integruodamas tiesioginius pokalbius, skambučius, el. laiškus ir socialinius tinklus vienoje platformoje. Pradėkite nemokamą bandomąją versiją ir patirkite sklandų klientų aptarnavimą be įsipareigojimų.
Programinė įranga, skirta susisiekti su klientais
Atraskite efektyvią klientų aptarnavimo programinę įrangą, kuri pagerina kontaktų centro efektyvumą ir leidžia lengvai susisiekti per įvairius komunikacijos kanalus. Išbandykite „LiveAgent“ nemokamai ir padidinkite klientų pasitenkinimą be įsipareigojimų.