Kas yra robotizuotas rinkiklis?
Robotizuotas rinkiklis – tai programinės įrangos sistema, leidžianti vienu metu skambinti ir siųsti iš anksto įrašytas žinutes dideliam skaičiui žmonių. Robotizuoto rinkiklio įrankis automatiškai renka numerius iš duomenų bazės sąrašo ir paleidžia balso pranešimą, kai skambutį atsiliepia gyvas asmuo kitame gale. Robotizuoto rinkiklio sistema taip pat gali nustatyti, kada į skambutį atsiliepia balso pašto sistema arba atsakiklis, ir pateikti alternatyvią žinutę.
Robotizuotus rinkiklius galima sukonfigūruoti taip, kad jie leistų įrašytą balso pranešimą arba sistemos sukurtą teksto ir kalbos pranešimą iš jūsų teksto. Šiuos pranešimus taip pat galima suasmeninti pagal turimą informaciją apie klientą. Kai kurios kitos įprastos robotų rinkimo programinės įrangos sistemų funkcijos yra šios: realaus laiko ataskaitos ir išsamūs skambučių žurnalai, IVR integracija, skambučių kampanijų planavimas ir pritaikymas, rinkimo dažnio keitimas ir kt.
Pastaraisiais metais sukčiai plačiai naudojo skambučius robotais neteisėtiems tikslams. Pavyzdžiui, 2018 m. JAV mobiliųjų telefonų naudotojams buvo atlikta apie 48 mlrd. skambučių, o sukčiai sudarė apie 40 proc. visų skambučių, kaip teigia skambučių valdymo bendrovė „YouMail“. Štai kodėl robotizuoti skambučiai įgijo blogą reputaciją ir dažnai siejami su sukčių skambučiais. Nepaisant to, 60 proc. skambučių yra teisėti ir jais naudojasi daugelis organizacijų ir įmonių įvairiose pramonės šakose, pavyzdžiui, telekomunikacijų, bankininkystės, farmacijos, švietimo, politikos, taip pat labdaros ir ne pelno siekiančios organizacijos.
Robotizuotų skambučių paslauga gali supaprastinti procesą, kai reikia perduoti pranešimą dideliam skaičiui žmonių ir pranešti jiems svarbiausią informaciją apie savo paslaugą arba perspėti juos apie ekstremalią situaciją. Naudojant skambučus robotais tai galima padaryti greitai ir ekonomiškai. Paslauga gali perduoti jūsų pranešimą per kelias sekundes, o tai ypač naudinga tais atvejais, kai greitis yra labai svarbus veiksnys. Skambučių telefonu paslauga taip pat dažnai naudojama telefoninėms apklausoms vykdyti ir klientų atsiliepimams rinkti.
Frequently Asked Questions
Kuo skiriasi robotizuotas skambutis nuo įrašyto pranešimo?
Robotizuoti skambučiai – tai automatiniai skambučiai, kuriuos inicijuoja automatinio rinkimo programinės įrangos sistema, kad pasiektų didelę auditoriją ir atnaujintų jai svarbią informaciją. Užmezgus ryšį, sistema, užuot sujungusi skambutį su gyvu agentu, gavėjui transliuoja įrašytą pranešimą.
Kas yra robotizuotas rinkiklis?
Robotizuoto skambinimo paslauga gali automatiškai perduoti iš anksto įrašytus pranešimus tūkstančiams žmonių vienu metu. Tai daroma naudojant robotizuotus rinkiklius – programinės įrangos sistemas, kurios surenka reikiamus numerius iš iš anksto parengtų kontaktų sąrašų ir vietoj tikro gyvo agento leidžia įrašytus balso pranešimus, kai gavėjas atsiliepia į skambutį. Nepaisant ginčų dėl sukčių piktnaudžiavimo robotų rinkikliais, robotizuoto rinkimo paslaugą teisėtai naudoja įvairių pramonės šakų įmonės ir organizacijos tokiais atvejais, kaip priminimai apie susitikimus, svarbių perspėjimų atnaujinimai, viešųjų paslaugų skelbimai ir kt.
Ar robotizuotas rinkiklis yra „LiveAgent“ dalis?
Šiuo metu „LiveAgent“ kontaktų centro programinės įrangos sprendimas nepalaiko robotizuoto skambinimo. Tačiau jis turi daugybę funkcijų, įskaitant tiek įeinančių skambučių centro, tiek išeinančių skambučių centro funkcijas, leidžiančias įmonėms aktyviai susisiekti su savo klientais ir potencialiais klientais naudojant funkciją „click-to-call“.
Jeigu norite sužinoti daugiau apie kitus rinkiklių tipus, rekomenduojame perskaityti straipsnį apie automatinį rinkiklį, kuriame paaiškinama, kas tai yra. Tai padės jums suprasti, kaip automatiniai rinkikliai gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimo kokybę. Taip pat verta apsilankyti telefono numerių rinkiklių puslapyje, kur sužinosite, kas yra numerių rinkiklis. Ši informacija gali būti naudinga siekiant efektyviau valdyti skambučių srautą. Jei domitės, kaip rinkikliai gali padėti optimizuoti jūsų verslą, perskaitykite apie nuspėjamąjį rinkiklį. Sužinosite apie jo funkcijas ir privalumus. Taip pat kviečiame susipažinti su progresyviu rinkikliu, kur paaiškinama, kas tai yra ir kokie jo privalumai. Tai gali padėti padidinti jūsų agentų efektyvumą ir tikslų konversiją.
Sužinokite, kaip VoIP rinkiklis gali padidinti jūsų agentų našumą, sumažinti laukimo laiką ir automatizuoti skambučių procesą. Nors LiveAgent šiuo metu nepalaiko VoIP rinkimo, integracija su VoIP paslaugų teikėjais yra nemokama. Išbandykite LiveAgent nemokamai ir pagerinkite savo klientų aptarnavimą naudodami šią galingą programinę įrangą!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.