Kas yra rodikliai?
Rodikliai, dar vadinami Ataskaitomis, gali jums praversti, siekiant pamatyti esamą jūsų įmonės būklę. Yra 3 pagrindinės rodiklių kategorijos: laiko rodikliai, pastangų rodikliai ir agentų aktyvumo rodikliai.
Laiko rodikliai jums teikia tokius duomenis, kaip pirmojo atsakymo laikas, užklausos siuntėjo laukimo laikas ar pilno sprendimo laikas. Pastangų rodikliai apima atsakymų skaičių, iš naujo atidarytus ar priskirtus bilietus, o agentų aktyvumo rodikliai susiję su laiku prisijungus, prieinamumu ir išspręstais bilietais. Jūs taip pat galite sukurti pritaikytus rodiklius, kurių pagalba galėsite stebėti dominančias sritis.
Sužinokite daugiau apie Rodiklius LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kas yra rodikliai?
Rodikliai yra kiekybinio įvertinimo matavimai. Jie naudojami efektyvumo ar produktyvumo vertinimui, palyginimui ir stebėjimui. Tai yra rodiklių grupė, kuriuos valdyba ar analitikai reguliariai peržiūri, kad išlaikytų veiklos, nuomonėsnir verslo strategijų reitingus.
Kokie yra patys dažniausi klientų aptarnavimo rodikliai?
Patys dažniausi klientų aptarnavimo rodikliai yra Bilietų Apimtis, kuri yra įspėjimų, matuojančių bendrą pagalbos srities skambučių skaičių. Kiti rodikliai yra Vidutinis Problemos Sprendimo Laikas, Vidutinis Atsakymo Laikas, Vidutinis Pirmojo Atsakymo Laikas, Klientų Pasitenkinimo Balas ir Vidutinis Klientų Aptarnavimo Laikas.
Kokius rodiklius galite matuoti LiveAgent?
Su LiveAgent, jūs galite išmatuoti klientus ir agentų darbą. Kalbant apie klientus, jūs galite matuoti Klientų Rekomendavimo Balą, Klientų Pasitenkinimo Indeksą, Klientų Pastangų Balą, Vidinį Kokybės Balą, Klientų Įsitraukimas, Sutartį Nutraukusių Klientų Santykis, Klientų Išlaikymo Santykis, Rekomendavimo Santykis. Kalbant apie agentus, mes galime matuoti bilietų apimtį, kontaktų skaičių, aptarnavimo lygį ir neišspręstų bilietų eilę.
Po to, kai perskaitėte apie rodiklius, galbūt norėsite sužinoti daugiau apie tai, kas yra laiko ataskaitos funkcija. Ši funkcija gali padėti stebėti, kaip efektyviai naudojate savo laiką, ir dar labiau pagerinti klientų aptarnavimą.
Sužinokite, kaip VoIP rinkiklis gali padidinti jūsų agentų našumą, sumažinti laukimo laiką ir automatizuoti skambučių procesą. Nors LiveAgent šiuo metu nepalaiko VoIP rinkimo, integracija su VoIP paslaugų teikėjais yra nemokama. Išbandykite LiveAgent nemokamai ir pagerinkite savo klientų aptarnavimą naudodami šią galingą programinę įrangą!
Pagalbos Tarnybos Programinės Įrangos Žodynas
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.
Klientų aptarnavimo vadybininkas
Klientų aptarnavimo vadybininkas yra asmuo, atsakingas už klientų aptarnavimo skyrių. Šis žmogus nustato strategijas, uždavinius ir vadovauja klientų skyriui.