Kas yra sąlyčio taškai?
Sąlyčio taškas – tai laikas, kai klientas prieš pirkdamas arba po pirkimo susisiekia su jūsų įmone dėl įvairių priežasčių.
Laikotarpis prieš perkant produktą, kol klientas ieško ir ieško įvairių jūsų įmonės produktų, vadinamas sąlyčio tašku.
Laikotarpis po gaminio įsigijimo iš jūsų įmonės, kai klientas skambina dėl remonto ar bet kokio su gaminiu susijusio klausimo, taip pat žinomas kaip sąlyčio taškas.
Įmonės turi reklamuoti savo produktus taip, kad būtų kuo daugiau sąlyčio taškų. Kuo daugiau sąlyčio taškų įmonė turi, tuo jai geriau.
Frequently Asked Questions
Kas yra sąlyčio taškai?
Kontaktiniai taškai – tai laikas, kai klientas susisiekia su jūsų įmone prieš ar po to tam tikros prekės ar paslaugos įsigijimo. Tam gali būti įvairių priežasčių, pvz., norint sužinoti daugiau apie konkretų produktą arba pateikti skundą.
Kokie yra tipiškiausi sąlyčio taškai?
Tipiškiausi kontaktiniai taškai yra bendravimas su klientų aptarnavimu įvairiais kanalais, komentavimas socialiniuose tinkluose, įvertinimų ir atsiliepimų palikimas internete.
Ar „LiveAgent“ programoje galima įvertinti visus sąlyčio taškus?
„LiveAgent“ galite įvertinti visus sąlyčio taškus, susijusius su komunikacijos kanalais, kurių dėka klientai ir potencialūs klientai gali susisiekti su jūsų prekės ženklu.
Jei norite geriau suprasti, kaip efektyviai valdyti ir optimizuoti sąlyčio taškus, būtinai perskaitykite apie klientų aptarnavimo įmones. Šiame straipsnyje rasite naudingos informacijos apie tai, kaip šios įmonės gali padėti gerinti jūsų klientų aptarnavimą. Taip pat patariame susipažinti su socialinių tinklų klientų aptarnavimo patarimais, kurie padės efektyviau bendrauti su klientais skaitmeninėje erdvėje. Sužinosite, kaip socialiniai tinklai gali tapti galingu įrankiu jūsų verslui. Galiausiai, nepraleiskite progos išnagrinėti kliento sužavėjimo svarbos. Šiame straipsnyje sužinosite, kaip sužavėti savo klientus ir paversti juos lojalais.