Kas yra santykiai su klientais?
Customer relationship - the way in which a business and its customers feel and behave towards each other over a period of time, and the effect of this on the business.
Santykiai su klientais yra ypatinga santykių rūšis. Jie prasideda, kai klientas pradeda bendrauti su jūsų įmone. Kiekviena įmonė yra atsakinga už klientų pasitenkinimo ir lojalumo didinimą. Kiekviena klientų sąveika su įmone turi įtakos klientams. Santykiai apima aptarnavimą pardavimų metu, techninį aptarnavimą ir rinkodaros komunikaciją. Santykius su klientais galima išmatuoti pagal klientų pasitenkinimą.
Gerų santykių su klientais privalumai:
- Konkurencinis pranašumas
- Klientų išlaikymas
- Klientų lojalumas
- Padidėjęs pelnas
- Nauji klientai
- Prekės ženklo žinomumas
- Klientų pasitenkinimas
Kokie yra gerų santykių su klientais principai?
- Aktyvus klausymasis
- Empatijos parodymas
- Personalizuota klientų patirtis
- Savo klientų supratimas/pažinimas – CRM sistema
Kaip kurti santykius su klientais?
Automatizuokite procesus
Norėdama išlaikyti klientus, jūsų įmonė turi nustatyti automatizavimo procesus.
Šiam paaiškinimui suskirstykime juos į kategorijas. Gali būti „vidinė automatika“ ir „išorinė automatika“. Vidinis automatizavimas skirtas tam, kad vidiniai procesai veiktų sklandžiai. Pavyzdžiui, „LiveAgent“ programoje skirtingiems skyriams/agentams galite nustatyti automatinį bilietų paskirstymą. Tai padeda jūsų agentams efektyviai dirbti.
Kita vertus, „išorinio automatizavimo“ kūrimas, pvz., rinkodara el. paštu, gali padėti palaikyti ryšį su klientais. Abu automatizavimo procesai turi vieną bendrą bruožą – jie padeda išlaikyti klientus.
Bendrinkite klientų duomenis su skirtingais skyriais
Norėdami saugiai bendrinti klientų duomenis, galite naudoti klientų aptarnavimo programinę įrangą. Ši programinė įranga padės jums sukurti SLA, taisykles ir kita. Taigi, informacija apie klientus bus dalijamasi tik su darbuotojais/skyriais, kurie turi leidimą.
Suasmeninkite kiekvieną kliento patirtį
Štai keli būdai, kaip sukurti asmenišką klientų patirtį:
- Vadinkite klientą jo vardu
- Naudokite klientų duomenis, kad pagerintumėte klientų patirtį
- Išlikite pozityvūs
- Savitarnos galimybė/patirtis
Komunikacija
Komunikacija yra labai svarbi bet kuriuose santykiuose. Taigi, nenuostabu, kad tai niekuo nesiskiria nuo santykių su klientais. Norėdami juos sukurti, turite bendrauti su klientais daugelyje platformų. Pavyzdžiui, „Facebook“, „Twitter“, el. paštu arba realiame gyvenime. Visur turite išnaudoti galimybes! Štai kuo gali pasitarnauti jūsų klientų aptarnavimas.
Kaip klientų aptarnavimo programinė įranga gali padėti palaikyti santykius su klientais?
Klientų aptarnavimo tarnybai gali būti sunku atsakyti į visas klientų užklausas. Be to, jie turi bendrauti su klientais įvairiuose socialiniuose tinkluose. Taigi, klientų aptarnavimo programinė įranga gali padėti jiems nustatyti bilietų svarbą. Be to, taip pat galima atsakyti į įrašus iš socialinių tinklų ar kitų platformų.
Klientų aptarnavimo programinė įranga, pvz., „LiveAgent“, gali automatiškai skirstyti bilietus. Jūsų įmonė gali nustatyti pageidavimus pagal savo poreikius. Tai užtikrina, kad bendraujate su klientais ir nuolat atsakote į klientų užklausas.
Jei norite sužinoti daugiau apie „LiveAgent“, skaitykite apie visas funkcijas.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Kas yra santykiai su klientais?
Santykiai su klientu yra santykiai tarp kliento ir įmonės. Jie prasideda tada, kai klientas susisiekia su įmone. Tai nebūtinai turi būti pirkinys – tai gali būti reklamos matymas ir pirmoji kliento mintis apie įmonę ir jos produktus. Kiekviena įmonė yra atsakinga už šių santykių kūrimą.
Kaip kurti santykius su klientais?
Bendravimas yra gerų, kokybiškų santykių su klientu kūrimo pagrindas. Tai yra raktas, į kurį įeina naudojama kalba ir kaip įmonė bendrauja su klientu. Kitas svarbus klausimas – lūkesčių viršijimas. Jei taip nutinka, klientas yra patenkintas ir nori tapti nuolatiniu klientu. Trečia idėja – užduoti klientui klausimų apie įmonę ir paklausti jo nuomonės. Tada klientas supranta, kad jis yra svarbus įmonei. Klientų įvertinimas taip pat labai svarbus.
Kaip pagerinti santykius su klientais?
Siekdami pagerinti santykius su klientu, pirmiausia suasmeninkite bendravimą su juo. Klientas turi jaustis kaip individas, o ne „vienas iš daugelio“. Klientas turi jausti, kad su juo elgiamasi kaip su žmogumi. Itin svarbus momentas – ne tik klientui duotų pažadų įgyvendinimas, bet ir jo lūkesčių viršijimas. Svarbus pliusas – ir įmonės veiklos skaidrumas.
Pasibaigus skaityti apie "Santykiai su klientais", verta pasidomėti, kaip dažniausiai užduodami klausimai gali padėti gilinti jūsų žinias šioje srityje. Sužinokite atsakymus į įvairius klausimus, kurie gali iškilti dirbant su klientais. Taip pat, jei norite sužinoti daugiau apie tai, kaip pagerinti savo klientų aptarnavimą, šiame straipsnyje rasite naudingų patarimų ir praktikų. Sužinokite, kokios bendrovės teikia puikų klientų aptarnavimą ir kaip jūs galite to pasiekti.
Sužinokite, kaip efektyviai valdyti klientų sąveiką su LiveAgent. Mūsų sprendimas apima skambučių, susirašinėjimų bei socialinių tinklų integraciją, padedant jums patenkinti klientų poreikius ir kurti ilgalaikius santykius. Pradėkite nemokamą bandomąjį laikotarpį be įsipareigojimų ir atraskite visus funkcionalumus, kurie padės jūsų verslui pasiekti sėkmę.
Sužinokite, kaip efektyvi klientų patirtis gali padidinti jūsų pardavimus ir pajamas. Investuokite į geresnį klientų aptarnavimą su LiveAgent, kuris siūlo daugiakanalę komunikaciją ir galingas funkcijas, tokiomis kaip savitarnos portalas ir automatizuotas bilietų paskirstymas. Pradėkite savo nemokamą 30 dienų bandomąją versiją dabar ir pagerinkite klientų patirtį!